Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

KiWiKo schreef:ik ben daar wat simpel in vrees ik.............
Ik had mijn wagen aangekoppeld en het dier op gaan halen, knap mens die me tegenhoud
Daarna zou ik haar een rekening sturen van 50 euro per dag huur, de groeten
. Zou ik ook gedaan hebben hoor, hoefde ik echt niet lang over na te denken. ma_rie_tje schreef:Ze haalt hem vanmiddag op.
Ze hebben de trailer van iemand uit de buurt, en ook een auto (4x4) van iemand kunnen kunnen lenen.
Chantal, ik meot zo naar school, maar hoop als ik terug kom te lezen dat giroc weer veilig thuis is!
cp112 schreef:ja ik had ook al wel gezegd dat ik dat opzich niet onredelijk vind. maar eerst was het zo dat ze hem helemaal niet terug wou geven (dan was het dus gewoon diefstal) nu is het dus tegen vergoeding van de kosten, alhoewel ik dat wel een vreemde omslag vind van absoluut niet terugwillen geven naar 255 euro willen, ze heeft dit allemaal nogal achterbaks gedaan terwijl ik zelfs mijn excuses aangeboden heb e.d en door het stof heb gebeten, is ZIJ degene die mijn paard op dat moment gewoon nog had. ze hebben zelf ook geld problemen dus dat zal wel een grote reden zijn, ze willen er gewoon nog wat uitslaan. maarja, maakt ook niet uit zolang ik hem maar terugkrijg. helaas niet in de staat waarin ik hem daar gebracht heb..
Ik had mijn wagen aangekoppeld en het dier op gaan halen, knap mens die me tegenhoud
cp112 schreef:als ze gaat lopen zeuren dat het na 4 uur is (ik heb haar een mail gestuurd dat mensen ook moeten werken hier en dat dus niet halen) en ze zegt dat ik hem niet mee kan nemen heeft ze pech. ik vis hem uit het land en hij gaat de trailer in, kan ze naar der geld fluiten! en ligt ik de politie in.
helaas (aan 1 kant) is er niemand die met ons mij kan gaan, dus het zijn mijn vader en ik en wij zijn beide laaiend! ik hoop dat ik mij een beetje in kan houden anders gaat ze weer moeilijk doen.
@KiWiKo, ja als ik een trailer + auto had dan was dat allang gebeurd. maarja, die moest ik eerst regelen dus dan duurt het allemaal wat langer en die mensen waarvan ik het leen moeten ook net op dezelfde dag beschikbaar zijn.
eowyn04 schreef:lees ik wat later dan mn vorige berichtje.
Jammer dat ik niet dicht bij woonde, anders had je zelfs mijn trailer mogen lenen!
Leen hem niet snel uit, maar met dit soort dingen wel!!