Ze wil mijn paard niet teruggeven! Upd, hij is terug, foto's

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: Ze wil mijn paard niet teruggeven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 22:18

nou wéér een mail van A.
Ze verzint er nu wéér geld bij!! nu voor de hoefsmid die geweest is. AAAHH, dus nu intotaal is het al opgelopen tot 290 euro!
nou ik heb helemaal geen zin meer in een discussie. ze zei ook dat we tussen 3 en 4 hem op moesten halen, waren we te laat dan ging hij niet mee.! wat is dat voor !#$%$* zeg! is ze helemaal gek! het is toch zeker mijn paard. ik kan hem op ieder moment zo uit het land vissen en in de trailer zetten.
we hebben hier ook een restaurant en we lenen de trailer en auto, moet allemaal precies uitkomen met de tijd. achterlijke klote#$^%
die 290 euro mag ze hebben, ben ik van het gezeik af.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 22:18

Nou gelukkig dat je hem op gaat halen, want op de foto's lijkt het wel bijna een ander paard.. Hup, op de trailer ermee! Succes, ik hoop dat het verder meevalt en dat ie snel weer wat opknapt.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 06:44

succes iig, ik hoop voor je dat als je daar komt alles zonder problemen verloopt...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 06:50

ik ben daar wat simpel in vrees ik.............

Ik had mijn wagen aangekoppeld en het dier op gaan halen, knap mens die me tegenhoud Lachen

Daarna zou ik haar een rekening sturen van 50 euro per dag huur, de groeten Lachen

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 06:54

KiWiKo schreef:

Ik had mijn wagen aangekoppeld en het dier op gaan halen, knap mens die me tegenhoud Lachen

Daarna zou ik haar een rekening sturen van 50 euro per dag huur, de groeten Lachen

Haha! Haha! Haha!

Is niet simpel, is gewoon praktisch Tong uitsteken . Zou ik ook gedaan hebben hoor, hoefde ik echt niet lang over na te denken.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:25

enw aarom is de smid geweest? het is toch niet haar paard?
ik zou laaiend zijn! (en weet dat jij dat ook bent nu!!)

haal hem zsm weg daar, heb schijt aan de tijd, jij hebt ook een leven. Als ze zo door gaat zou ik toch maar wel aafgifte doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:31

Mooi hij komt thuis. Idd ik had hem opgeladen en een knappe die mij tegen had gehouden, had wellicht nog een paar grote jongens meegenomen die even van het uitzicht mochten genieten, maar mee ging hij. Een rekening had zij gekregen voor alle extra gemaakte kosten zoals bijvoeren en da kosten om te kijken of het dier niet iets mankeert, zoals wormeninfectie of eventuele tekorten.

Jammer dat je je vertrouwen in iemand bent kwijtgeraakt en zo zie je maar weer, je denkt goed te zijn voor je paard en iemand is hem zelfs gegeven niet waard.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:39

ben heel erg benieuwd hoe dit afloopt!!!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:41

Ze haalt hem vanmiddag op.
Ze hebben de trailer van iemand uit de buurt, en ook een auto (4x4) van iemand kunnen kunnen lenen.

Chantal, ik meot zo naar school, maar hoop als ik terug kom te lezen dat giroc weer veilig thuis is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:43

Och hemel, het is dus ook nog een heel eind rijden??

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:44

ma_rie_tje schreef:
Ze haalt hem vanmiddag op.
Ze hebben de trailer van iemand uit de buurt, en ook een auto (4x4) van iemand kunnen kunnen lenen.

Chantal, ik meot zo naar school, maar hoop als ik terug kom te lezen dat giroc weer veilig thuis is!

ja, dat wist ik..
het vroeg me meer af hoe het zometeen zal gaan, als ze eenmaal op die stal is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:48

cp112 schreef:
ja ik had ook al wel gezegd dat ik dat opzich niet onredelijk vind. maar eerst was het zo dat ze hem helemaal niet terug wou geven (dan was het dus gewoon diefstal) nu is het dus tegen vergoeding van de kosten, alhoewel ik dat wel een vreemde omslag vind van absoluut niet terugwillen geven naar 255 euro willen, ze heeft dit allemaal nogal achterbaks gedaan terwijl ik zelfs mijn excuses aangeboden heb e.d en door het stof heb gebeten, is ZIJ degene die mijn paard op dat moment gewoon nog had. ze hebben zelf ook geld problemen dus dat zal wel een grote reden zijn, ze willen er gewoon nog wat uitslaan. maarja, maakt ook niet uit zolang ik hem maar terugkrijg. helaas niet in de staat waarin ik hem daar gebracht heb.. Scheve mond

Ik denk dat ze wel voelt dat ze fout zit en wellicht bang is dat zij in de problemen komt, de politie in Engeland is strenger betreffende dieren dan hier in Nederland. Volgens mij zijn ze in Frankrijk niet echt geinteresseerd in dierenleed, in Nederland volgens mij minder dan in Engeland.

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 07:54

Ik had hem al meteen opgehaald.
Als ik jou was..
Het is toch jou paard!!
En je zij dat je hem nog aan haar wilde verkopen voor een laag bedrag..
Maar je vond hem der daar niet goed uitzien.
Of begrijp ik het nou verkeerd?

Veel succes iig.

Jilly__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:15

Als ik jou was zou ik er goed over nadenken wat je er nu mee gaat doen!
Weer bij iemand anders neerzette die je vertrouwd, iedereen kan je een mes in de rug steken, Voor hoelang blijf je in nederland? je kan hem dan ook niet even iedere week opzoeken ofzo. Ik zou er goed overna denken en in het belang van je paard overwegen om hem een vast huisje met baasje te geven die hem gewoon elke dag kan zien etc. dit is ook alleen maar getouw trek aan het paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:21

KiWiKo schreef:

Je haalt me de woorden uit de mond
Dier was ik gewoon gaan halen..klaar..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 08:26

als ze gaat lopen zeuren dat het na 4 uur is (ik heb haar een mail gestuurd dat mensen ook moeten werken hier en dat dus niet halen) en ze zegt dat ik hem niet mee kan nemen heeft ze pech. ik vis hem uit het land en hij gaat de trailer in, kan ze naar der geld fluiten! en ligt ik de politie in.
helaas (aan 1 kant) is er niemand die met ons mij kan gaan, dus het zijn mijn vader en ik en wij zijn beide laaiend! ik hoop dat ik mij een beetje in kan houden anders gaat ze weer moeilijk doen.

@KiWiKo, ja als ik een trailer + auto had dan was dat allang gebeurd. maarja, die moest ik eerst regelen dus dan duurt het allemaal wat langer en die mensen waarvan ik het leen moeten ook net op dezelfde dag beschikbaar zijn.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:33

poeh wat een verhaal....
succes met ophalen... ben benieuwd hoe t verlloopt

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:36

KiWiKo schreef:

precies wou ik ook plaatsen!
het is en blijft jou paard
ze heeft er niks over te zeggen
oke ze heeft het paspoort en hij staat daar
zou hem ook gewoon op gaan halen

sucses Bloos

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:45

KiWiKo schreef:

hee Kim!!
*ff off topic: alles goed??*

amen!!
had ik ook gedaan.
Dan moeten ze met heel veel man daar staan om mij tegen te houden.
En zelfs een blinde kip kan nog zien dat dat paard er niet goed meer uit ziet.
Wat een verschil!!

Dus: gewoon trailer aankoppelen, neem een sterke vent mee, paard in laden en wegwezen.

Succes!!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:47

cp112 schreef:
als ze gaat lopen zeuren dat het na 4 uur is (ik heb haar een mail gestuurd dat mensen ook moeten werken hier en dat dus niet halen) en ze zegt dat ik hem niet mee kan nemen heeft ze pech. ik vis hem uit het land en hij gaat de trailer in, kan ze naar der geld fluiten! en ligt ik de politie in.
helaas (aan 1 kant) is er niemand die met ons mij kan gaan, dus het zijn mijn vader en ik en wij zijn beide laaiend! ik hoop dat ik mij een beetje in kan houden anders gaat ze weer moeilijk doen.

@KiWiKo, ja als ik een trailer + auto had dan was dat allang gebeurd. maarja, die moest ik eerst regelen dus dan duurt het allemaal wat langer en die mensen waarvan ik het leen moeten ook net op dezelfde dag beschikbaar zijn.

lees ik wat later dan mn vorige berichtje.
Jammer dat ik niet dicht bij woonde, anders had je zelfs mijn trailer mogen lenen!
Leen hem niet snel uit, maar met dit soort dingen wel!!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 09:14

sjezus wat 'n verhaal Boos!
ik hoop voor je dat je 'm terug krijgt Ja
zo zie je maar weer, dat je je in sommige mensen vies kunt vergissen.. Rolleyes

sterkte dr mee!!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 09:24

eowyn04 schreef:
lees ik wat later dan mn vorige berichtje.
Jammer dat ik niet dicht bij woonde, anders had je zelfs mijn trailer mogen lenen!
Leen hem niet snel uit, maar met dit soort dingen wel!!

gelukkig zijn er meer mensen die dat denken. wij lenen een trailer van een vriend en de auto om die te trekken (is een zware aluminium trailer) van iemand die wij eigenlijk bijna nooit spreken en die niet graag zijn auto uitleent. maar dat zijn ook paardenmensen dus die konden het goed begrijpen dat ik hem terug wou.
zolang we de auto maar even met een volle tank terugzetten Knipoog

na de lunch gaan we, rond een uur of half 1 hier weg, dan eerst de auto oppiken daarna de trailer en dan 100km rijden naar Girocco. zal wel een uur of 7-8 zijn voordat we terug zijn.

oh en een vriendin van mij (die heeft geholpen met het 'contractje' in elkaar zetten) gaat met ons mee. zij is denk ik wat veiliger voor A. om mee te praten Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 09:25

Veel succes dadelijk!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 09:26

dankjewel!

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 09:29

Veel succes