opgelicht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

Re: opgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 11:20

volgens mij ben jij zelf de persoon die niet eerlijk is, je had van mij geen stuiver terug gekregen. als die handelaar alleen maar slachtpaarden had staan, waarom liet je dan je fell pony daar achter je praat je eigen mond voorbij, en dit paard lijkt niet eens op een Jazz en die benen verschrikkelijk zeg ik had hem niet eens mee genomen. ik ken wel meerdere mensen die lijken op jou weet je dat???, als speel goedje niet bevalt moet het maar weer weg, en is er wat verkeerd met de ruil gegaan en paardje blijkt erg ziek te zijn komen die krokedille traantjes te voor schijn... helaas ik heb geen medelijden met jou jij verdient geeen paard

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 11:24

ThePast03 schreef:
Tja nu ben ik geen dierenarts maar zou dit paard toch echt hebben laten staan met zulke benen en niet eens meer de moeite hebben gedaan voor een keuring.

Bloos! Dat zie ik op een niet gedetailleerde foto van hieraf wel, dat daar iets niet in de haak was met die benen.
Goede les voor de volgende keer zullen we maar denken!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 11:55

dit paard had mok,en ik vertrouwde het niet en heb dieren arts gebeld van daaruit,die heeft hem goed gekeurd,
maar goed gelukkig dat iedereen er anders over denkt,
jullie je gelijk en ik mijn rust. Pling

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 11:59

maar goed,jullie mogen gerust de handelaar met alles gelijk geven,het is ja ook zo n goeie vent,

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 12:05

Je leest niet goed, niemand geeft de handelaar gelijk, maar men geeft jouw ongelijk dat die handelaar jouw opgelicht zou hebben of dat geprobeerd heeft.
En snappen sommigen het niet als de paarden daar zo slecht staan dat je wel je pony aan hem hebt meegegeven.

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 12:07

waar heb je haar in oud beijerland gekocht als ik het vragen mag evt via pb
ik heb mijn paardje ook gekocht in oud beijerland en die heeft (bij de keuring eruit gekomen) een hart afwijking (een liteken op de hartklep door ziekte)

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 12:08

eerst hoe ik daar kwam,schreef ik al eerder,zagen de paarden er beter uit dan gister,als je maar 10 stallen hebt kan je geen 30 paarden houden lijkt me zo,en die pony nogmaal,die was meteen door verkocht,diegene wat die kocht was erbij hoe ze haar kwamen halen,en na een tijdje kwam ik erachter dat er iets niet pluis was,

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 12:11

ik heb je pb gestuurd, Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 12:22

Sammy: heeft deze ook vaak adv. op marktplaats staan? Oud Beijerland toch? K zie daar volgens mij nl. best veel paarden voor lage prijzen.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 12:26

heb je pb gestuurd.

crintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 15:33

Jullie zijn echt een paar zielige bij elkaar, jullie moet eens goed lezen.
De stalling zag er toen beter uit dan gisteren. En als het toen ook zo uit zag zou sammy er nooit een gehaald hebben en al zeker mac niet daar achter gelaten hebben. Ik weet hoe het daar uit ziet en hoe het er de vorige keer eruit zag was er namelijk bij.
En helaas hebben niet alle mensen een milljoen op de bank staan om de kosten te betallen voor de operatie en vraag was daarna zowiezo of het geholpen zou hebben.
Dus als jullie niet weten waar je het over hebt moeten jullie je kop dicht houden. En nog wat meisje ik hvj vind het super erg hoe het allemaal gelopen is voor je. Je weet het zelf wel beter dan die zeikers hier. Ik zal pappiljon ook heel erg missen, als ik had kunnen helpen had ik het ook gedaan zodat je hem kon houden. xxx crintje

crintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 15:38

ooh ja en nog iets het is niet van de goedheid van de handelaars dat ze het terug omgeruild hadden maar omdat het gewoon moet, Als je binnen de drie maanden. dus hou bloos op over de goedheid van de handelaren want dan zouden ze eerst eens die diertjes beter verzorgen want dat was echt niet normaal. Ik ken betere handelaars dan hun, alleen geld binnen brengen maar de rest boeit ja ook niks. En als jullie niet weten hoe het eraan toe is daar moeten jullie niet reageren doen jullie veel mensen een plezier mee.
Adieu wa.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 15:43

Urielle schreef:
ThePast03 schreef:
Tja nu ben ik geen dierenarts maar zou dit paard toch echt hebben laten staan met zulke benen en niet eens meer de moeite hebben gedaan voor een keuring.

Bloos! Dat zie ik op een niet gedetailleerde foto van hieraf wel, dat daar iets niet in de haak was met die benen.
Goede les voor de volgende keer zullen we maar denken!

Inderdaad erg dom

Crintje zou het mogelijk zijn om een beetje normaal te reageren Dromen

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 16:58

Nou ja dat is heel moeilijk jullie komen aanmijn beste vriendin, en aangezien jullie niet normaal kunnen reageren waarom zou ik dat dan doen stelletje debielen Vork Slapen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:00

Eventjes temmen Lachen

crintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:00

Lol was op mijn vriendetjes naam aan het reageren haha dus wie aan haar komt komt aan mij Slapen

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:12

maar even een vraag aan de mensen die vaker reageren.
zijn jullie niet heel toevallig de mensen die de slachtpaarden rijden,goeie dieren vrienden zijn jullie,anders reageer je niet zo vaak van die handelaar moet hoog gehouden worden,maar goed,
crintje wel op je eigen reageren he haha je kon wel een beetje ondercover zijn.hihi.maar dat heb je met vriendinnen he,dat we op elkaars sites gaan enzo haha,bedankt voor je reactie,het is wel de waarheid. Pling

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:23

Wij hebben dit 2 jaar geleden ook meegemaakt.
Het is echt balen als je dit overkomt.

Ik heb niet het hele topic doorlezen en weet ook niet of je nog iets aan mijn bericht hebt.

Maar twee jaar terug heb ik hier dus werk van willen maken, jammer genoeg gaat dit erg moeilijk, mij is toen verteld dat je moet kunnen bewijzen dat het paard je opzettelijk met gebreken is verkocht.

Nogmaals ik heb niet het hele topic gelezen!!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:34

Hoe oud ben je eigenlijk @sammy?
Je lijkt me nog erg jong zo te zien aan je schrijven.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:57

Dames, denk niet dat het bedoeling is om persoonlijk te worden, is in strijd met de regels en zo wordt het topic dus gesloten.
Sammy: jij wilt hier je verhaal doen, begrijpelijk, maar je kan op een openbaar forum verwachten dat mensen niet altijd reageren zoals jij graag wilt dat ze reageren. Wellicht een afweging om te maken voordat je weer iets op het forum zet en mensen niet reageren zoals jij graag zou zien?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:21

sammy1 schreef:
maar dat heb je met vriendinnen he,dat we op elkaars sites gaan enzo

Toch beter niet meer doen, is tegen de regels Knipoog

crintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:42

ja was vergeten dat ik even haar mails was aan het lezen, en toen ik het erop had gezet was het al telaat, maar het is niet om persoolijk teworden maar ik ben er gewoon altijd erbij geweest dus ik weet wel waar ik het over heb en als iedereen gewoon normaal reageert is er ook niks aan de hand. Maar nogmaals als je er niet bij bent geweest kan je er niet over oordelen of ze nu opgelicht is of dat het nu de goedheid van de handelaar is dat de diertjes weer terug omgeruild is of dat zij geen paard waard is. Dus als de mensen normaal reageren zonder haar door het slijk tehalen hier (want dat zijn sommige aan het doen) dan bemoei ik me er verder ook niet mee. Dus hou ook op over het schrijven van haar want dat is al heel kinderachtig. dankje.
mvg Cool

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:45

Je hebt ook nog iets als een eigen onderzoeksplicht en je had dit paard voor aankoop op de foto kunnen zetten.
Verder is er op de foto die in dit topic staat duidelijk te zien dat er meer aan de hand is dan alleen mok. Als je dat niet ziet zal ik de volgende keer als je een paard gaat kopen toch echt iemand meenemen met wat meer kennis van zaken.

En verder denk ik niet dat je kunt verwachten dat je voor dit geld een gezond kwpn sportpaard kunt kopen.
Zelf een beetje reeël blijven mag ook wel in plaats van de schuld op alle anderen af te schuiven.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 01:19

kijk daar geef ik je gelijk in,maar hoe jullie eerst reageren ja daar was ik het niet mee eens,en met dat geld was niet mijn idee,ik had iemant anders gevraagd goeie kennis,en die doet handelen met paarden,en die zei dat je geld kon vorderen,maar ik heb na een aantal mensen hier geluisterd en daarop heb ik de pony terug geruild.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 12:18

en ik ben blij dat ik eraf ben.