Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vjestagirl schreef:Nee, maar als ze dan om commentaar vraagt en vervolgends alleen op 1 klein dingetje reageerd is een beetje zwak...
cissy schreef:misschien heeft ze geleerd van alle verhalen op bokt dat je een contract moet hebben of bij verkoop een overeenkomst en wilde op deze manier goed doen?
Ze is misschien daarmee alleen wel een beetje doorgeschoten de verkeerde kant op maar bedoelt het verder goed. Ze denkt er in ieder geval over na.
fjordowner18 schreef:Vjestagirl schreef:Nee, maar als ze dan om commentaar vraagt en vervolgends alleen op 1 klein dingetje reageerd is een beetje zwak...
hoi,
als je ze niet allemaal gelezen hebt hou dan je mond, want ik heb al een apar keer eerder gereageerd.
! Er zijn zat mensen die zeggen dat je contract niet klopt, en dat er dingen in staan die wettelijk gezien niet kunnen. JIJ vraagt mensen om commentaar te leveren WIJ geven je dat, met het doel je te helpen... Als jij dan reageerd op 1 dingetje wat iemand als voorbeeld noemt is zwak. fjordowner18 schreef:Ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet doen, de een zegt, dat moet je doen is een goede manier om de kosten te kunnen drukken en de ander maakt me bang met wat er allemaal wel niet fout kan gaan en ik zit daar tussen.
ThePast03 schreef:fjordowner18 schreef:Ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet doen, de een zegt, dat moet je doen is een goede manier om de kosten te kunnen drukken en de ander maakt me bang met wat er allemaal wel niet fout kan gaan en ik zit daar tussen.
Als je de kosten wilt drukken moet je je paard gewoon verkopen.
Zelf zou ik in ieder geval nooit akkoord gaan met het contract wat je hebt opgesteld.