Annamarie van der Toorn komt bij ons langs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

konyntjes

Re: Annamarie van der Toorn komt bij ons langs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:07

Sorry heb ik inderdaad niet vermeld Bloos ,pebbels stond met rijden wel vast,maar wel de trailer helemaal leeg,dat ze in een kale tweepaardstrailer staat.
Citaat:
Colette offtopic, weet jij dat Dandy de shire die ik heb altijd samen met Pebbels heeft gestaan bij de vorige eigenaar ???

Nee, wat leuk dat wist ik niet,mag je me wel over mailen ben erg nieuwschierig Haha!

jenneke1029

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 22:40

We zijn vanavond een stukje wezen rijden met Pebbels en dat ging zo goed dat ik naar de les ben geweest met haar.
Ze was erg rustig onderweg en we hebben ook geen problemen gehad o wat zijn we blij met zijn allen.
Zonder Annemarie was dit nooit gelukt Haha! We zijn weer op de goede weg dit hadden we nooit kunnen dromen Dromen

jenneke1029

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 20:27

Deze week heb ik voorjaarsvakantie gehad,even lekker een weekje vrij .Afgelopen dinsdag zijn we met pebbels aan het oefenen geweest.Jenneke wilde graag oefenen,en omdat ik vrij was leek mij dat een goed plan.Henk was ´s middags laat thuis,dus eerst even een hapje eten,en toen pebbels inladen,want we zouden om zeven uur bij bij jenneke zijn.Toen ik pebbels uit haar stal haalde,liep ik eerst even een paar rondjes met haar,en liet haar achteruit lopen,zoals annemarie dat ook bij pebbels deed.Intussen haalde henk alles uit de trailer,henk zette pebbels toen op de trailer en ze liep henk lief achterna de trailer op.Toen een paar keer de trailer op en af,en haar daarna vast gezet op de trailer.Pebbels vond het allemaal wel goed.Heeeeel voorzichtig reed henk weg,we hoorden niks dus het ging goed.We hebben eerst jenneke aangehaald en zijn toen heel voorzichtig een blokje om gereden met haar.Jenneke en ik vonden het toch wel eng,vooral in de bochten zaten we gewoon te wachten,waneer komt het?Maar het kwam niet pebbels bleef heel braaf staan en speelde mooi met haar oortjes,net of vond ze het allemaal wel leuk.Ja,het ging boven verwachting.Toen we weer thuis kwamen(We zijn ongeveer een half uurtje weg geweest)Hebben we pebbels eerst wat bix op de trailer gegeven,zoals annemarie had gezegd.We zeiden tegenelkaar:Dit ging zo goed,waarom rijden we niet naar zwaagwesteinde?Jenneke krijgt normaal dinsdagsavonds les om acht uur,en pebbels stond nu toch in de trailer.We zeiden we gaan het gewoon proberen,en als het niet lukt kan jenneke altijd nog met haar naar huis toe rijden.Zo gezegd zo gedaan,alles in de auto gelaaden(zadel hoofdstel enz.)en zijn rustig naar zwaagwesteinde gereden.Jahoor alles ging goed,toen we pebbels uit de trailer haalden,was niet één haartje bezweet.Super,iedereen kwam vol belangstellend naar ons toe omdat pebbels er weer was,en vonden het geweldig.Jenneke was helemaal dol gelukkig,ook al ging de les wat minder.Ja,pebbels en haar racen,dat is er nog niet uit,maar dat mocht de pret niet drukken we waren al lang blij dat we weer op les waren.De terugreis ging al net zo goed als de heenreis,we zijn er nog niet maar we zijn al een heel eind op de goede weg.Misschien binnenkort een wedstrijd in de buurt?Mocht het misgaan kan jenneke altijd nog met pebbels naar huis toe rijden.Ik denk dat,dat niet lang op zich zal laten wachten,wij zijn in ieder geval al weer dol gelukkig .En pebbels?Ik weet het niet,volgens mij wel een beetje,al zal ze het nooit toegeven.Ja want dat is pebbels !Ik laat het jullie in ieder geval weten als er weer nieuws is.