santie schreef:volgens het originele paspoort is zij nu 15 jaar. dus niet volgens een schatting. Hoe kom jij bij 21 jaar???
Citaat:
ook heeft zij een chip, van het Tinkerstamboek gezet in 2000, waaruit blijkt dat zij 15 jaar is.
verkeerd begrepen dus
dacht dat ze in 2000 15 jaar oud was 
Citaat:
Volgens de PVE is het wel mogelijk terplekke een paspoort af te geven, daar heb ik naartoe gebeld, om te informeren en dit is was zij tegen mij vertelde, dit verzin ik echt niet zelf hoor. het paard is wel door een erkende PPC gechipt.
Protocol chippen zegt toch echt wat anders (let op: ik bedoel er niet mee dat jij niet de waarheid vertelt)
uit het protocol chippen:
Citaat:
Administratieve handelingen.
Vooraf:
1. Vooraf de eigenaar het aanvraagformulier laten ondertekenen.
2. Bij paarden/pony’s identiteit vaststellen aan de hand van het originele registratiedocument.
3. Kopie van het registratiedocument met hieraan geniet de barcodestickers opsturen naar pas-poortuitgevende instantie.
Een PPC kan voor verschillende PUI chippen/schetsen, en die heeft geen paspoort bij zich ook een erkend DA niet.
Chippen kan dus wel ter plekke, en niet zoals men eerst voorstelde op een verzamelplaats, mischien dat men dat bedoelde.
MAW vind het vreemd dat de PVE dat vertelde.