splash1999 schreef:Ik lees dat het paard na 2 weken een trap had en na dat die "genezen"was pas gekeurd.
het had direct , maximaal de volgende dag gemoeten.en niet na een langere tijd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

splash1999 schreef:Ik lees dat het paard na 2 weken een trap had en na dat die "genezen"was pas gekeurd.
Myrkvi schreef:hij zou niet meteen afgemaakt worden, wie zegt dat :S
hij staat nog gewoon lekker in de wei hoor, en word ook nog gewoon verzorgd,kheb egt het idee dat er gedacht word dat ie niet eens meer goed verzorgd word enzo.
alleen we rijden er neit meer op omdat dat gewoon niet meer kan.
en als de TS hem niet terug had genomen , dan hadden wij er ook verder niks mee gekunt, het kost ons nu alleen maar geld.maar dat snappen julllie zelf ook wel denk ik..

liannes schreef:en ik heb nergens gelezen, dat de da die hem gekeurd heeft, hweeft kunnen aantonen dat het een oud gebrek was, mocht dat wel zo zijn, dat het gebrek VOOR de koop aanwezig was, tja , dan verdraaid het verhaal zich weer.

Myrkvi schreef:nja laat maar zitten ik reageer gewoon niet meer.
kan ook natuurlijk ..
JoT schreef:Nieuwsgierig zijn mag toch wel Myrkvi? Welkom op Bokt wat dat betreft... De topicstarter heeft dit topic geopend, laat ze het nu ook weer sluiten door haar kant van het verhaal te vertellen.
t was ook niet banketstaaf bedoelt ofzo hoor, alleen ik kreeg een beetje het idee dat jullie dachten dat t nog niet allemaal geregeld was enzo
Myrkvi schreef:ja tuurlijk mag datt was ook niet banketstaaf bedoelt ofzo hoor, alleen ik kreeg een beetje het idee dat jullie dachten dat t nog niet allemaal geregeld was enzo
imaudy schreef:Myrkvi, wat was er dan alemaal niet goed, behalve die knie? Als een paard de knie een tijdje niet goed kan gebruiken dan kunnen andere benen overbelast worden en zo kun je daar ook problemen krijgen. En in dat geval komt dat gewoon door die trap.