Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mazida schreef:Ik vraag me trouwens wel af of het mag wat Paard zoekt Baas doet. Ik herinner me een aflevering van de Rijdende Rechter over een stichting die honden uit één of ander warm land herplaatste en ook laat adopteren. De Rijdende Rechter besloot toen dat dit geen adoptie is, maar koop. En daarmee verviel uiteraard ook het adoptiecontract.
Echwel schreef:Ik heb werkelijk alles nagekeken bij de kvk en het is allemaal erg discutabel
3 stichtingen 1bv en alles loopt door elkaar heen
Via pb kan ik via email alles doorsturen
En alvast ik ben niet bang voor dreig pbs of wat dan ook
En geloof me als ik pbs ga krijgen gooi ik heel veel.open en bloot hier
Cayenne schreef:Valt het eigenlijk niet onder een verborgen gebrek?
Mazida schreef:Ik vraag me trouwens wel af of het mag wat Paard zoekt Baas doet. Ik herinner me een aflevering van de Rijdende Rechter over een stichting die honden uit één of ander warm land herplaatste en ook laat adopteren. De Rijdende Rechter besloot toen dat dit geen adoptie is, maar koop. En daarmee verviel uiteraard ook het adoptiecontract.
StalNollie schreef:Cayenne schreef:Valt het eigenlijk niet onder een verborgen gebrek?
Klopt volgens mijn wettelijk gezien staat ts sterk en kan ze de pony terug brengen en geld terug krijgen
Sinds enkele maanden hebben hun keuren k.k er bijstaan dit zal vast met rede gedaan zijn.
Het contract is leuk maar gaat niet boven de NL wet geving.
StalNollie schreef:@ juut even reactie op jou tekst en dan name dit stukje : Een da gaat niet zomaar een dier inslapen wat goed te behandelen is... 20 is voor een shet nou ook niet echt oud
Een shet die in onkosten medisch zo duur word kan voor een da zeker het besluit doen maken wel mee te werken. Eigenaar en da moeten ook realistisch blijven.
Achterom schreef:EORTH in de kiezen terwijl de snijtanden er nog in zitten? Dat is apart?
Koekie73 schreef:Pffff als dit inderdaad de werkwijze is van hen, vind ik dat echt schandalig. Zeker als ze dan ook nog zo met 'adoptanten' en de dieren omgaan als er bijv. een verborgen gebrek is.
Ik vraag me af of deze werkwijze überhaupt is toegestaan; een flink hoge verplichte donatie aan de stichting, dat eigenlijk een aankoopbedrag is. Ik vind de hele werkwijze op deze manier eigenlijk heel kwalijk.