Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
fransje23 schreef:Ik ben ook op zoek naar een trailer 1,5 of 2 paards maakt mij niet uit maar de trailer mag max. 800 kg wegen dus dat is wel een belangrijk criterium.
Verder kan ik mij aardig vinden in de aandachtspunten van Kikido. Zadelkamer twijfel ik nog over. Heb een bijzonder breed zadel dus weet niet of die überhaupt in een zadelkamer van een 1,5 paarde trailer past.
Heb nog wel een speciaal aandachtspunt voor de verlichting. Wil eigenlijk graag goede contourverlichting en een derde remlicht.
Maar mijn idee zijn trailers soms echt minimaal verlicht. Het hoeft geen kermiskraam te zijn maar als je in het donker op pad gaat moet je wel zichtbaar zijn.
Nielojram schreef:En Imanse in Aalsmeer.
MyWishMax schreef:Ik denk de stangen, silly. Zodat als een paard over de stang heen komt je deze van buiten los kan maken en kan laten vallen
Mellow schreef:Ik heb 3 jaar geleden een 2e hands gekocht, leek goed maar bleek toch al aardig wat aan te mankeren. Nou heb ik die goedkoop gekocht en die hebben we toen opgelapt. Verrotte delen gedeeltelijk vervangen en goed afgesmeerd. Kon er nog even mee vooruit. Nu was ie wel echt op en een kennis van mij verkoopt 2e hands trailers die hij helemaal oplapt. Eigen ingeruild en nu een 2e hands "nieuwe" gewrapt en al voor een superleuke prijs. Nieuwe bodem, nieuwe wanden, gietvloer erin.
Hier kan ik wel weer even mee vooruit
Binnenkort begint hij aan een nieuwe oplappen, zoiets zou je dus ook kunnen doen. Weet je wel dat het "goed" zit.