Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KellyDV schreef:Verzenden = verkocht. Eigen risico.Kan namelijk door verzenden van alles met een pakket gebeuren.
future_vet schreef:Tipje TS. Volgensmij pieker je enorm erover. Probeer even een kwartiertje te mediteren of een boek te lezen. Misschien dat dat gevoel wat wegzakt

MirandaFuego schreef:Als ze voor 45 euro kan laten maken moet ze niet zeuren want dan heeft ze nog steeds een goedkoop zadel.
lifaya schreef:Ik zou dus helemaal niks geven. Zij had foto’s van de binnenkant enzo moeten vragen voordat ze het zadel van je onverkocht en op liet sturen. Zij heeft haar eigen onderzoeksplicht niet nageleefd.
Munnie schreef:Mijn vader werkt bij de politie en is detective. Hij zit al meer dan 40 jaar bij de politie en heeft de nodige ervaring.
Wanneer hij zijn mogelijkheden mbt het opzoeken van iemand persoonsgegevens in politiebestanden gebruikt in privé situaties heeft hij een groter probleem dan een tik op de vingers van de chef!
Dus dat de kopende partij bij de politie zit geeft haar absoluut geen sterkere positie! Wanneer ze aan zal geven dat ze jouw gegevens heeft meteen een aangifte doen tegen haar.
Maak je dus geen zorgen over het feit dat ze agente zou zijn!
bigone schreef:lifaya schreef:Ik zou dus helemaal niks geven. Zij had foto’s van de binnenkant enzo moeten vragen voordat ze het zadel van je onverkocht en op liet sturen. Zij heeft haar eigen onderzoeksplicht niet nageleefd.
Beetje onzin, ts geeft zelf aan dat ze de onderkant ook niet bekeken heeft. Dus gaat twee kanten op, helaas voor ts want nu kan ze niet bewijzen dat het zadel goed was. Ik zou de helft van de maakkosten aanbieden uit coulance.
Zadelver schreef:Bedankt allemaal!
Het zit me inderdaad heel erg dwars..
Ik weet het allemaal nog niet goed.
Het enige dat ik weet is dat ik het zadel onmogelijk terug kan nemen. Die financiële middelen heb ik niet.
Ik ben heel erg bang voor zwartmaken of aangifte of weet ik wat..
Zadelver schreef:Bedankt allemaal!
Het zit me inderdaad heel erg dwars..
Ik weet het allemaal nog niet goed.
Het enige dat ik weet is dat ik het zadel onmogelijk terug kan nemen. Die financiële middelen heb ik niet.
Ik ben heel erg bang voor zwartmaken of aangifte of weet ik wat..