beatje schreef:Tazzey schreef:Jeetje, jongens als je geen juridische kennis hebt ga dan alsjeblieft geen juridisch advies geven. Ik zie bijzonder kleurrijke adviezen voorbijkomen die totaal geen juridische grond hebben. Hoe goed bedoeld het ook is je helpt TS er niet mee.
Ze vraagt geen juridisch advies.Dat heeft ze al aan haar advocaat gevraagd.Ze vraagt hoe denken julie hierover.... Laatste zin vd OP
Lees even mijn bericht.
Gisterenavond had ze mij gebeld, maar had niets gehoord gezien geluid af stond. Half uurtje later haar teruggebeld en niemand nam op, heb het dus zo gelaten. Enkele uurtjes geleden een smsje gehad dat ze haar gsm verloren was en ze die is komen ophalen is op het politiebureau en dat het teruggestorte geld (door mij) niet op haar rekening stond. Heb haar dan gevraagd of ze het geld wel effectief heeft, dat we even verder zijn en ik niets van geld heb, maar ook geen zekerheid heb wanneer de pony weggaat. Hierop antwoordde ze dat ze het geld had, maar dat ze het (door mij) gestorte geld terug wou hebben. (vind ik heel raar gezien ik vrijdag teruggestort heb en de afspraak voor ophalen zaterdag was en ze toen bij de bang zou gaan, stuurde ze via sms..) Heb gezegd dat ik haar toen gelijk een bewijsje had gestuurd..en dat ik graag een datum wou hebben dat ze de pony komt ophalen en wel deze week nog. Ze zei dat het zeker deze week ging zijn en ze morgen met mij wou praten, al kwam dit over op een negatieve toon gezien ze een uitroepteken gebruikte ipv een punt. Heb dan aangegeven dat als ze morgen wilt komen, dat ik graag had dat ze dan gelijk de pony betaalde en ophaalde, zodat zodat dit afgesloten kan worden..al dan niet met een enorme nasmaak. Maar heb ook gezegd dat ze zelf met een dag kon komen, zolang het deze week is en dat dit dan ook de laatste afspraak is die wordt gemaakt om de (ver)koop te laten doorgaan. Heb geen antwoord meer gekregen, tegenover ik bij voorafgaande berichten gelijk antwoord kreeg.