xyzutu2 schreef:Ik heb even mijn posts teruggelezen, maar waarom vind jij jouw antwoord minder relevant? Ik schrijf dat volgens mij nergens.
Ik las jouw eerste post en dacht, ah mooi, iemand die al eens met dit probleem aan de slag is gegaan, want jij beschreef hoe je het aan zou pakken met Rio. Vandaar dat ik benieuwd was naar het hoe & wat. Toen verduidelijkte je dat je zelf eigenlijk geen ervaring met dit probleem had, las ik je post opnieuw en zag ik dat het inderdaad gewoon hypotheses waren, geen chte tried & tested adviezen.
Dat maakt jouw post niet irrelevant, maar het is gewoon een ander soort post dan de adviezen van iemand die zelf al een aantal dingen heeft geprobeerd met hetzelfde type paard, en aangezien ik je eerste post las alsof je je advies voor Rio op eigen ervaringen hiermee baseerde wilde ik graag weten hoe dat advies bij jullie in praktijk had gewerkt.
Ja, ik moet zeggen dat ik al twijfelend naar de berichten aan het kijken was van bedoelt ze dit nou zo of zo. Ben dus blij dat ik het gevraagd heb, want nu heb ik het duidelijk.
Maar nee, inderdaad, mijn reacties zijn niet gebaseerd op ervaring met trailerslopers, maar puur op meedenken en vergelijken met andere situaties waarin paarden niet reageren zoals je zou willen. Daarmee dat ik het een heel interessant topic vind dat buiten mijn huidige kennisveld reikt.