Meer zo van "ja maar de vorige keer vond in het niet leuk (kliniek) dus je denk toch niet dat ik weer mee ga?!" Dan loopt ze er een keer langs en de tweede keer net zo makkelijk weer op!Maar nogmaals, dat zijn echt uitzonderingen! En dan nog staat ze binnen 2 minuten op de trailer gelukkig
Soms heeft ze zo'n bui en denk ze dat ze straks weer saai rondjes moet lopen op de tegels ipv boscrossen 
En van die zadelkamer, ik ken meerdere paarden die dat niet zo fijn vinden en er minder makkelijk oplopen. Dat hoeft van mij niet perse getraind te worden, aangezien trailers met een zadelkamer meer een uitzondering zijn dan dat de kans groot is dat ze daar straks elke dag in moet
Al helemaal zolang ik moet huren, dan heb je die al helemaal niet.Zieltje dicht zal ik is proberen dan!
En Mando, dat hooinet ga ik zeker is naar kijken! Ik zeg heel eerlijk dat mijn vader deze altijd ophangt en ik eigenlijk niet check hoe hij hem vastmaakt, behalve dat ik zeker weet dat hij goed vast zit, dus ga dat nu is kijken of hij nog ergens extra vast gezet kan worden!