IHN schreef:Ik heb zelf ook paarden, dus qua geld leg ik er niets op toe. Ze geven idd mijn hooi, maar dat mogen ze nu ook want het is nu immers onbeperkt hooi. Ik vind alleen niet sat bijrijders daar wat te zoeken hebben. Mijn gereedschap staat ook in die schuur en als er wat kapotgast weet ik niet wie ik aan moet spreken.Mijn schimmel is moddervet. Die eet nl de hele dag door. Dit was dus al voor de onbeperkt hooi tijd. Maar omdat zij steeds zoveel erin gooiden werd hij steeds dikker. Ze kwamen ermee dat ik hem dan maar apart moest zetten want hun paarden hoefden geen honger te leiden doordat de mijne te dik was...daarom heb ik toen hooinetten gekocht en onbeperkt in netten gaan geven, want ik ga mijn oudje toch niet weghalen bij zijn kudde. Dit loopt nu gelukkig goed. Al is hij nog steeds te dik maar ok.
Dan heb ik niks gezegd
En voor de rest van je post helemaal mee eens. Groot gelijk dat je het zo oplost. Paard hoeft idd niet alleen worden gezet om zo'n reden.
Net zoals jij gek werd van het kleine broertje, worden jouw klanten wellicht gek van de vriendinnetjes van jouw kinderen. En ja, het is een privé stal en kleinschalig maar ze betalen wel..

wennen de paarden vanzelf aan.
...