JustLizz schreef:Ik kan je vertellen dat de aanbieding bij Zuidzijde vergelijkbaar is met die van Weijer.
Ik hoor van diverse dealers dat de prijs-kwaliteit verhouding van CL goed is, maar dat ze er niet allemaal achter staan qua kwaliteit en dat je voor iets meer een degelijkere trailer hebt.
Door meerdere dealers is mij verteld dat de Humbaur Single kwalitatief een betere trailer is, maar ze geven ook allemaal toe dat de CL erg aantrekkelijk is vanwege het feit dat hij standaard al zeer compleet is.
Bij mijn trailer zit straks ook trapbescherming, goede mat op de klep en zadelkamer. Naar Goudriaan is vanuit Amsterdam volgens mij prima te doen, dus dat zou ik zeker overwegen. Ik ben (en word) er erg fijn geholpen. Ik ga half april mijn trailer ophalen

!
Bedankt voor je info, hier heb ik zeker iets aan. Ik kreeg vanmorgen een mail van Bokker Elegance met eventueel ook een goede optie.
ingvdh schreef:Voor CL en Humbaur kan je naar het trailerhuis in Koog aan de Zaan, ze zijn dealer van beide trailers.
Maar verkopen volgens mij meer CL dan Humbaur.
(Humbaur staat niet op de site, maar ze verkopen ze wel)
De Humbaur is meer een tank vergeleken met de CL, die is eleganter. Het is maar net wat je fijner vindt. Humbaur is degelijk, CL heeft weer betere vering en is wat lager bij de grond.
Toevallig heb ik hen vanavond een mail gestuurd. Ik wist dus niet dat ze humbaur verkopen, dankje! Wellicht ga ik daar van het weekend even langs.