Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Fijn dat je hem mee naar huis hebt genomen..ik vind het toch allemaal een beetje vaag en achteloos klinken. Duidelijk dat jouw paard geen prioriteit was.
ruitje schreef:Ja weet je, wat ik hier het meeste lees gaat gewoon over communicatie en de eigenaar een 'goed gevoel geven' .
Daar ben ik zelf overigens heel erg goed in durf ik te stellen.
Echter sta ik ook aan de andere kant en zijn er mensen die op zondagavond bellen voor de meest bizarre zaken. Dus nee, het is heus niet zo dat als je het zelf netjes doet dat meteen betekend dat je dat vertrouwen terug krijgt.
Dat hoeft ook niet. Maar dat iemand wel foto's en appjes stuurt is geen garantie voor een goed beleerproces.
Naar mijn idee staat er namelijk een hele nieuwe generatie deskundigen op, die vooral een mooi praatje hebben maar weinig echte kunde. Daar waar de oude generatie paardenmensen gewoon wel kunde heeft maar niet mee kan met de nieuwe 24 uurs communicatie maatschappij.
Overigens 'praat ik niks goed' en zeg ik nu voor de DERDE keer dat ze haar paard daar moet weg halen.
Soms echter kan gewoon de andere kant van de zaak bekijken ervoor zorgen dat je dus netjes uit elkaar gaat i.p.v. de manier waarop andere bokkers het hier adviseren
Toydoll schreef:Nou heb ik ook mijn pony weggebracht om te beleren (voor de wagen dan wel, maar he, idee is hetzelfde toch?) en ik heb alleen maar hele goede herinneringen daar aan. Appjes met foto's , korte verhaaltjes, en absoluut het idee dag hij meerdere keren per dag in handen was en gecontroleerd werd. En als ik langs kwam was het gewoon altijd goed op orde en volgens afspraak. Dus...... Het kan blijkbaar prima hoor.