Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Boras schreef:Ik zou de handelaar ermee confronteren in een persoonlijk gesprek, dit opnemen en daarna je verhaal op schrift persoonlijk overhandigen.
Boras schreef:Ik zou de handelaar ermee confronteren in een persoonlijk gesprek, dit opnemen en daarna je verhaal op schrift persoonlijk overhandigen.
spatter schreef:Als het een niet deugdelijke koelkast was, deden diezelfde bokkers dan ook zo moeilijk?
Babootje schreef:Geloof me, er is niet 1 handelaar die niet zal proberen om onder terugkoop uit te komen. Of hij de kluit nu belazert of niet. J
Als je direct duidelijk bent en de formele weg bewandelt dan weet je snel waar je aan toe bent. En hij ook. Of je moet naar de rechter, of alles is snel en naar tevredenheid afgehandeld.
antje_vip schreef:Ik zou in elk geval NIET direct vijandig gaan doen, zoals sommige hier opperen. Daarmee is direct de toon gezet en krijg je denk ik minder voor elkaar, dan dat je er eerst op een normale manier met elkaar over praat. Boos doen kan altijd nog. Misschien heeft die man helemaal geen kwade bedoelingen en komen jullie er prima uit samen?