Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
piezze schreef:Geloof mij dat als de nood aan de man is het lenen van een trailer hartstikke lastig is. Je beste vrienden laten je nog vallen want een paard met koliek slaat een trailer gerust aan gort van de pijn . Mijn motto in deze wereld is dat je jezelf waar mogelijk moet kunnen redden en niet afhankelijk zijn van de grillen van een ander.
Varekaj schreef:Ik vind een trailer of transport wel een noodzaak. Mijn merrie had een dubbele darmtorsie en moest met spoed naar de kliniek. Omdat ikzelf geen trailer had op dat moment en die van de stalbaas uitgeleend was zijn we zeer veel kostbare tijd verloren die haar uiteindelijk fataal is geworden. Niet overal zit een paardentaxi of trailerverhuur in de buurt.

cissy schreef:Ik ben ook aan een kliniek verbonden voor vervoer, ze hebben ook zelf iemand met een trailer. Ik heb meestal de gewone op afspraak klanten tot nu toe.
Ik heb er inderdaad geen emoties bij en kan rustig blijven met laden en rijden. Al meerdere keren hele fijne reacties gehad dat ik zo koel bleef tijdens transport. Kwestie van vaak doen denk ik. Dat zegt niks over het al dan niet hebben van gevoel want soms grijpt het mij ook aan maar krijg ik de reactie achteraf pas als ik weer veilig thuis ben.

bruintje123 schreef:Wat is het geld er voor hebben?
Dat is vaak maar net wat je belangrijk vind.
Ik weet voor dat geld ook wel leuke andere bestedingen.