Dreamybol schreef:Maar het punt van de webshop is dat jij wel kunt zeggen dat je het pakketje niet had en dat er een valse handtekening staat, maar dat dat net goed ook niet waar kan zijn. Die handtekening kan ook van een huisgenoot zijn, ik teken hier ook voor mijn man. Dan kan hij ook zeggen dat dingen niet aangekomen zijn..
Dus ik snap ergens ook wel dat de ruitershop het ziet als smoes en geen zin heeft om een klacht aan te maken bij PostNL. Blijft het zuur voor jou, maar probleem is gewoon dat er te veel gelogen en bedrogen wordt op de wereld en dat het jouw woord tegen dat van PostNL is in deze zaak.
Ik vind 4 dagen overigens ook krap als je iets bestelt waarvan je weet dat je het moet passen en dat je er daarna geen tijd meer voor hebt. Heb het probleem een keer gehad met schoenen, die de ene dag besteld, de andere dag bezorgd hadden zullen zijn. Wat dus niet gebeurde en die stress van niet op tijd kunnen retourneren als er ook maar ergens wat fout zou lopen doe ik mezelf daarna dus niet meer aan.
maar dat is dus grove klantonvriendelijkheid dat ze gene onderzoek willen instellen.
En ik wist dat het sowieso lukte binenn de tijd (nipt maar dat maakt niet uit) dus zonder deze fout was er geen probleem geweest.

(ben zelf een belg).