Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruintje123 schreef:Dat zou ik nooit doen. Die kans zou meteen voorbij zijn als iemand zich zo gedraagt.
Zou hij netjes hebben aangegeven dat een andere plek moeilijk is of hij aub tot maart mag staan zou ik er over denken.
Maar iemand die meteen een ander zijn grond zo opeist. Doei!
meggiemeg schreef:Je bent erg meedenkend TS naar de man toe, pas op dat hij er geen misbruik van gaat maken en tijd gaat rekken dat je straks halverwege het jaar een kale weide hebt zonder huurder en alsnog geen hooi voor eigen gebruik!
NiFallor schreef:Bericht door » 25 min geleden
Maar je bent dan dus van gedachten veranderd begrijp ik? Want eerst wilde je dat land niet alleen voor het hooi, maar ook om je paarden dichter bij huis te kunnen zetten toch? Of heb ik het verkeerd onthouden?.
Vicky_Belle schreef:meggiemeg schreef:Je bent erg meedenkend TS naar de man toe, pas op dat hij er geen misbruik van gaat maken en tijd gaat rekken dat je straks halverwege het jaar een kale weide hebt zonder huurder en alsnog geen hooi voor eigen gebruik!
ja inderdaad, en zo'n type is hij wel die dan uiteindelijk blijft onder het mom "ik vind niets anders". Daarom dat ik ook de prijs net te hoog wil hebben zodat hij gemotiveerd is om een andere weide te zoeken.