bruintje123 schreef:In noodgeval (slacht) mijn trailer aangeboden. Dat doe je zonder nadenken, zonder verder dingen op papier te zetten.
Mijn goede hele trailer van toen 1,5 jaar oud kwam met een stuk uit de binnenkant weer terug.
Volgens de lener was dat al.
Ja en dan ben je uitgel.. natuurlijk.
Je weet dat het zo niet is, maar niets op papier door de haast in het moment.
Ja dan ben je niet meer zo happig op uitlenen.
Dat geloof ik graag inderdaad! Dat is absoluut waardeloos van die lener...
Ayasha schreef:wellicht wel, dat kan. Ik reageer van uit mijn ervaringen.

tot nu toe maar eentje geweten die uit zich zelf aan bood te vergoeden.

Dan heb je wel een rottige omgeving gok ik zo. Toen ik anderhalf jaar geleden de halve nacht met m'n beste vriendin in het ziekenhuis zat wilde zij me zelfs een vergoeding geven. Doe normaal... Dit doe je gewoon. Bovendien was het maar 25km enkele reis.
Ik weet alleen niet hoe sommige mensen hier dat zien met een noodgeval. Kijk, leuk dat je altijd de auto van je ouders mag lenen. Maar het zal zaterdagavond laat zijn, ouders op visite op meer dan een uur afstand. En je paard moet met spoed naar de kliniek. Dan moet je maar hopen dat je op een grote stal staat waar de staleigenaar met je heen gaat. Maar anders zit je mooi met de gebakken peren.
Zal vast ook allemaal wel over na zijn gedacht. Je gaat toch, als je verder geen auto nodig hebt, niet voor dat eventuele noodgeval een flinke auto kopen (het moet toch ook een trailer kunnen trekken) die je nooit gebruikt? Zeker als je in de stad woont is een auto vaak onnodige luxe. Ja, luxe waar je met een beetje pech enorm veel voor betaald om niet te gebruiken. Want autorijden in een beetje stad kost enorm veel tijd. Nee, ik kan het me geheel voorstellen dat je dan geen auto neemt.
Maar mocht TS, 22, Friesland, overwegen om een paard voor een auto te laten gaan. Of belangrijker het rijbewijs, dan zou ik haar dat afraden. Je krijgt er geheid spijt van. Ik woon zelf ook redelijk op het platteland. Ben ook zeker niet van plan om in een stad te gaan wonen. En mijn auto is mijn grote liefde. Ik hou er wel van dat de wereld aan mijn voeten ligt
En kost een auto veel geld?? Mwah... valt wel mee hoor... Ik kan ondanks dat ik niet heel veel verdien nog enorm veel sparen