Biebz schreef:Hoelang van te voren hebben jullie aangegeven dat jullie naar een andere stal gingen?
Zou je dit willen beantwoorden?
Vind het nog al verschillen of je het 2 weken weken van te voren heb aangegeven of 2 dagen bijvoorbeeld.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FriesWytske schreef:Ik vind dat niet normaal, cowgirl. Ik vind het normaal dat je vooraf zegt dat je op zoek gaat naar een andere stal.
Kore23 schreef:Maar of mensen het nu wel of niet netjes vinden of ik drie dagen van te voren heb verteld dat ik weg ging. Of hij nu wel of niet boos is. Of ik nu wel of niet nog een maand had moeten blijven. Of ik nu wel of niet had moeten vertellen of ik op zoek was naar een andere stal......
Het enige wat ik graag zou willen weten is hoe ik mijn geld terug zou kunnen krijgen.
En als iemand met een juridische achtergrond dit een leuke zaak zou vinden om op zich te nemen, graag.
Kore23 schreef:Maar of mensen het nu wel of niet netjes vinden of ik drie dagen van te voren heb verteld dat ik weg ging. Of hij nu wel of niet boos is. Of ik nu wel of niet nog een maand had moeten blijven. Of ik nu wel of niet had moeten vertellen of ik op zoek was naar een andere stal......
Het enige wat ik graag zou willen weten is hoe ik mijn geld terug zou kunnen krijgen.
En als iemand met een juridische achtergrond dit een leuke zaak zou vinden om op zich te nemen, graag.
FriesWytske schreef:Ik vind dat niet normaal, cowgirl. Ik vind het normaal dat je vooraf zegt dat je op zoek gaat naar een andere stal.
Kore23 schreef:Ik heb inderdaad hiervan geleerd dat ik alleen nog maar via automatische overschrijving werk, dan kun je tenminste je geld wel terug halen via de bank.
Ik had gewoon niet verwacht dat iemand zo zou zijn. Ik ga er altijd vanuit dat mensen net zo rechtvaardig zijn als dat ik ben en ze hun mondelinge afspraken nakomen.
Ik ben heel blij dat mijn meisje nu bij een stalling staat waarbij ik zeker weet dat ze de beste verzorging krijgt die ze maar kan krijgen.
En dat de oude staleigenaar een hele trieste man is!