Problemen met remmen trailer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Problemen met remmen trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 09:49

Omg... Hij is weer terug. Hele nieuwe oplooprem erop en het is nog niet goed... We weten het echt niet meer nu hoor!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:18

Sure_lee schreef:
Omg... Hij is weer terug. Hele nieuwe oplooprem erop en het is nog niet goed... We weten het echt niet meer nu hoor!

WAT is er dan precies vervangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:30

Wat is dan nog niet vervangen. De remmen zelf?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 17:34

Alles, de hele voorkant. Nieuwe Knott kf 20.
De remmen zelf niet nee. De demper veert namelijk nirt altijd in dus dan zou je het niet daar zoeken. De kabels zijn wel allemaal nieuw.

BjornB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 00:04

jeetje wat een ellende, ook met de bedrijven waar je geweest bent blijkbaar.

misschien een gekke optie, maar zou je via bockman niet in contact kunnen komen met een importeur bij jou in de buurt? Die dan mee laten rijden en laten ondervinden wat het probleem is en doet. Deze zou dan bij bockman zelf kunnen nazoeken wat die ervan zeggen, en of ze eerder zo iets hebben gehad. Wie weet hebben zij een oplossing.

Ik denk niet dat een fabrikant als deze je zo de weg op zou sturen namelijk als het niet goed werkt, Meestal zijn die wel bereid mee te denken aan een oplossing. Dat jij tevreden bent met hun product (ook al is het een trailer van 1998) is voor hun heel belangrijk.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 08:17

Ja dat is wel een optie. Er zit een importeur in de buurt. Echter hebben we daar al eerder contact mee proberen te leggen voor onderdelen en dergelijke. Maar zij reageren dan niet of komen hun beloftes niet na. Dus daar hadden we ook niet zo heel veel vertrouwen in.
Ik denk dat we maar een andere kopen en deze inruilen. Ik wil iig niet een particulier met deze ellende opzadelen. Of iemand moet het interessant vinden en hem graag willen kopen met dit probleem haha

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:20

Sure_lee schreef:
Ja dat is wel een optie. Er zit een importeur in de buurt. Echter hebben we daar al eerder contact mee proberen te leggen voor onderdelen en dergelijke. Maar zij reageren dan niet of komen hun beloftes niet na. Dus daar hadden we ook niet zo heel veel vertrouwen in.
Ik denk dat we maar een andere kopen en deze inruilen. Ik wil iig niet een particulier met deze ellende opzadelen. Of iemand moet het interessant vinden en hem graag willen kopen met dit probleem haha

Wat zou je ervoor willen hebben?
Je bent ook welkom dat ik er eens naar kijk voor je, maar of mij wel lukt wat een garage niet lukt, is natuurlijk maar de vraag.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 09:28

Daar moet ik even over nadenken. We weten ook nog niet precies wat we aan de garage moeten betalen voor het vervangen van dingen en de 12x kijken en afstellen.
Wat zou je ervoor willen geven?
Woon je bij me in de buurt toevallig dan?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:36

Sure_lee schreef:
Daar moet ik even over nadenken. We weten ook nog niet precies wat we aan de garage moeten betalen voor het vervangen van dingen en de 12x kijken en afstellen.
Wat zou je ervoor willen geven?
Woon je bij me in de buurt toevallig dan?

Ik woon niet in de buurt, maar ook niet aan het andere eind van de wereld :)
Denk er gerust even over na.

BjornB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:22

Zo he dat je nog geen duidelijkheid hebt over die rekening is wel heel erg ruk zeg. Hopelijk komen jullie er dan op een goede manier uit met dat bedrijf.

Ik snap ook best dat je geen vertrouwen meer hebt in de trailer. Je moet er toch je dierbare beestje in vervoeren en ook zeker op een veilige en prettige manier.

Wel balen dat die importeur dan weer niet de afspraken na komt. Misschien is er nog een niet al te ver bij jullie vandaan..

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 11:54

Morgen gaan we dat allemaal bespreken. Hij gaat dan terug om de nieuwe knott er weer af te halen.
Ze zouden nog even informeren of iemand uit hun Bovag netwerk nog een idee heeft. Dus ben benieuwd.

BjornB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:16

Heb je al gekeken of Bockman een Facebook site heeft? Dan zou je daar eens een berichtje op kunnen op posten. Social media is een mooi middel met recensies voor bedrijven ;)

Misschien dat er een andere Importeur, of Bockman zelf reageert met een verdere oplossing of dergelijke.

BjornB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 21:30

En is er al wat meer bekend? Ben heel nieuwsgierig hoe dit verder verloopt.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 21:55

We hebben hem gebracht om de nieuwe oplooprem er weer af te halen omdat dat het probleem niet heeft verholpen. Mijn man gaat morgen contact opnemen om te kijken hoe we het af kunnen ronden qua kosten. We hebben geen zin meer om te gaan leuren. Ik wil graag lekker op pad kunnen met mijn paardjes. Het heeft lang genoeg geduurd. We gaan op zoek naar een andere trailer.
En deze verkopen we met de melding dat hij een remprobleem heeft. Wie weet heeft een handige harrie het toch zo opgelost...

Maar dan begint de zoektocht weer. Deze was alles wat we graag wilden hebben. Nu zijn de wensen wel een beetje aangepast en blijkt het niet zo makkelijk te zijn...