Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelissaV schreef:Het zadel kost nieuw ruim 1500 euro en is denk ik een jaar of 6 oud. Heb het in maart dit jaar overgekocht van kennissen en die had hem nog helemaal nagekeken voor ik hem kocht en toen was er niks mis mee. Er is bij mij niks geks met het zadel gebeurd en zoals ik al zei: toen ik hem probeerde te buigen was er geen beweging in te krijgen. Dat de zijtak niet goed was zou nog kunnen maar de hele boom kapot was gewoon niet op het moment dat ik het zadel verzonden heb.
Rechtsbijstand adviseur hebben ze hier denk ik niet. Heb al op google gespeurd maar kan zo snel niks vinden over onderzoeksplicht etc.
Zoe_97: waar heb je dat artikel gevonden
MelissaV schreef:Ja heb haar op facebook opgezocht, ze hebben een soort professionele sportstal.
Het zal inderdaad bij hun thuis of tijdens het verzenden gebeurt zijn. Oké het was geen nieuw zadel maar hé dan moet je geen 2dehands zadel kopen, het was wel gewoon in orde anders ik het zelf echt niet gebruikt.
MelissaV schreef:Inderdaad die gedachte had ik ook al.
Weet niet hoe het zit qua recht, kan er nog niks over terugvinden.
Wat kan ik doen moest ze het echt terugsturen
Heike schreef:Als er iemand een topic zou maken dat ze een tweedehands zadel hadden gekocht en De boom bleek gebroken. En dat ze dit binnen een week de verkoper liet weten en dat die niets deed dan zou bijna iedereen dat belachelijk vinden. Maar omdat de verkoper nu een topic opent hoeft er ineens niets aan gedaan te worden en is het het risico van online iets kopen.
Rare wereld....
Zoe_97 schreef:Heike schreef:Als er iemand een topic zou maken dat ze een tweedehands zadel hadden gekocht en De boom bleek gebroken. En dat ze dit binnen een week de verkoper liet weten en dat die niets deed dan zou bijna iedereen dat belachelijk vinden. Maar omdat de verkoper nu een topic opent hoeft er ineens niets aan gedaan te worden en is het het risico van online iets kopen.
Rare wereld....
Punt is omdat de koper aangegeven heeft tevreden tezijn heeft die aan de onderzoeksplicht voldaan en staat TS volledig in haar recht in België
Billy schreef:Wat mij nog het meest intrigeert is dat ze een volledig gebroken boom kunnen maken voor 60 euro......
Volgens mij kost dat aardig wat meer, en dat maakt dat ik het hele zaakje niet vertrouw....
geen woorden voor.....