Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Koekeroekus schreef:Je kunt je paard ook op naam zetten toch? Net zoiets als een auto. Of is dat niet zo?
Mendy1984 schreef:kwita schreef:niet doen, het is en blijft een eigendomsbewijs!
Als er iets gebeurt ben jij je paard kwijt want je hebt het papier niet of het heeft intussen al een naamswijziging ondergaan (heb ik zelf meegemaakt) en je zit niet te wachten op een cevile rechtzaak wat je handen vol geld kost en vervelende gevolgen kan hebben!
heb het op meerdere sites en in het paspoort zelf nagelezen...
het is ABSOLUUT GEEN eigendomsbewijs
ellepel schreef:Ik heb mijn pony op pensionstal staan en mijn paspoort ligt daar ook.
Ik vertrouw er op dat dat gewoon goed zit
max66 schreef:ik dacht eerlijk gezegd ook dat het paspoort wel het eigendomsbewijs was... Daarom ben ik er ook zo zuinig op en geef het niet uit handen
ellepel schreef:Ik heb mijn pony op pensionstal staan en mijn paspoort ligt daar ook.
Ik vertrouw er op dat dat gewoon goed zit

max66 schreef:ik vraag me n.a.v. dit topic wel wat dingen af:
-wie kan er komen controleren en waarop?
-wat is dan wel een eigendomsbewijs? Behalve het paspoort heb ik namelijk niks.
-Hoe kan ik ooit aantonen dat mijn paard van mij is?
-bij mij in het paspoort staan echt niet alle medische gegevens en/of medicijnen genoteerd, wat heeft zo'n controle dan voor n zin?
Mijn paspoort ligt thuis, het is imo het enige "papier" dat ik heb van mijn paard en daar ben ik zuinig op...