Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dan zou ik er ook niet zo'n probleem van maken.
ruitje schreef:Ik vermoed zomaar dat hier een andere kant aan zit. In je openingspost vertrok er 'iemand' , nu is het een vriendin. In de openingspost wist zij niet dat er een opzeg was, nu vind je dat ze een goede reden had om te vertrekken.
Ik weet het niet, is er ook niet een reden om jou niet helemaal te vertrouwen dan? Wist jij iets van het vertrek van je vriendin oid?
Gewoon, om ook even een andere kant te bekijken

Caesar schreef:Zulke dingen zijn echt vervelend, maar ik verbaas me er altijd over dat mensen zelf zo ontzettend naief zijn. Dit soort dingen had simpel voorkomen kunnen worden met een contract. Van beide kanten erg belangrijk
ruitje schreef:Ik vermoed zomaar dat hier een andere kant aan zit. In je openingspost vertrok er 'iemand' , nu is het een vriendin. In de openingspost wist zij niet dat er een opzeg was, nu vind je dat ze een goede reden had om te vertrekken.
Ik weet het niet, is er ook niet een reden om jou niet helemaal te vertrouwen dan? Wist jij iets van het vertrek van je vriendin oid?
LiefsteIwan schreef:ruitje schreef:Ik vermoed zomaar dat hier een andere kant aan zit. In je openingspost vertrok er 'iemand' , nu is het een vriendin. In de openingspost wist zij niet dat er een opzeg was, nu vind je dat ze een goede reden had om te vertrekken.
Heel goed punt, het is een vrij eenzijdig verhaal.
Verder ga ik me er niet mee bemoeien maar vind het heel jammer om dit te lezen.
LiefsteIwan schreef:ruitje schreef:Ik vermoed zomaar dat hier een andere kant aan zit. In je openingspost vertrok er 'iemand' , nu is het een vriendin. In de openingspost wist zij niet dat er een opzeg was, nu vind je dat ze een goede reden had om te vertrekken.
Heel goed punt, het is namelijk een vrij eenzijdig verhaal.
Verder ga ik me er niet mee bemoeien maar vind het heel jammer om dit te lezen.