Lynn_Nikita schreef:Thuis mag toch wel schieten Als niet voor consumptie is toch?
Nee.
Want t bloed moet eruit.
En dat mag weer niet op land..ivm grondverontreiniging.
Of je moet drna de veearts een spuit erin laten doen.
Kost je dubbel geld.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Citaat:Direct na de bedwelming (schieten) moet verbloeding plaatsvinden door middel van het doorsnijden van de
halsslagaders. In geval van een noodsituatie kan een andere dodingsmethode toegepast worden.
spatter schreef:Moos en zo ja, wat is daar het probleem van?
Al denk ik niet dat TS letterlijk bedoelde dat zij hem op ging eten.
spatter schreef:Ik zou daar geen moeite mee hebben, eet ook mijn eigen kippen, schapen, kalkoenen.
Paard een goed leven gehad heeft zonder smerige medicijnen is het waarschijnlijk prachtig vlees.

aikon schreef:Ik heb er ook geen moeite mee. Al heb ik vorig jaar mijn paard in zijn geheel verkocht, had geen plek in de vriezer en kon het geld goed gebruiken op dat moment.
Wel heb ik zijn huid mogen houden. Die heeft een huiden/leerlooier voor mij gelooid. Nu ligt ie thuis op de grond.
ik moet er niet aan denken je paard zijn velletje op de grond,alhoewel het van ons ilse wel een lekkere dikke warme wintervacht geweest zou zijn
conques schreef:in Kerkrade mag je niet meer het terrein op maar ik ben er ooit bij geweest toen dit nog mocht het heeft toch een grote inpak je kunt beter afscheid nemen thuis en je paard laten ophalen. Er is 1 paardenslager in Limburg indien je info wil hoor ik het wel van je
Jolliegirl schreef:conques schreef:in Kerkrade mag je niet meer het terrein op maar ik ben er ooit bij geweest toen dit nog mocht het heeft toch een grote inpak je kunt beter afscheid nemen thuis en je paard laten ophalen. Er is 1 paardenslager in Limburg indien je info wil hoor ik het wel van je
Dit raad ik niet aan!
Je weet dan niet wat er met je paard gebeurt..
Ik vind dat je als eigenaar verplicht ben naar je paard toe om zeker te weten dat hij dood is..
En een ongeldig paspoort is GEEN bewijs.....