Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ragdollcat schreef:Hoe dan ook, het is jouw probleem en jouw zorg en als ze haar niet meer willen moet je het terugnemen. En niet ze met deze merrie laten staan en ze het maar laten uitzoeken..........
Dan ben ik bang dat je ook nog eens extra kosten aan hun terug moeten gaan betalen.......hoe langer ze daar blijft hoe meer kosten jij aan hun terug moeten betalen.
.
, bloeddruk en hartslag zijn weer heel hoog, heb de voorbije 4 dagen nauwelijks kunnen eten en slapen.
. Dierenarts gooide gewoon telefoon toe! Liet me niet eens mijn verhaal doen! DeMolenhoek schreef:Maaike, als het even kan zou ik nu nog een trailer regelen en haar gaan halen. Dit is geen werk. Ze gaat hier enkel onder lijden. Heb je een plaats waar ze kan staan?
Snap de leaser ergens ook wel. Zou niet gelukkig zijn om 6 maand stalgeld te moeten betalen voor een revaliderend paard dat ik zelf nog niet zo lang heb. Heb ook 1.5 een hengst geleased en bij ernstige ziekte of langdurige uitval waren de kosten wel voor de eigenaar. Anders lease je ook niet, dan koop je een paard.
Hoop dat je er snel uitkomt.
ben er wel druk mee bezig. Maar het is winter, de pensionstallingen hier in de buurt zijn volzet. En ik zelf heb nu geen plaats