Ik ben ook weleens een uur te vroeg geweest en heus niet omdat ik dat zo gepland had, maar als je vanuit Den Helder naar Limburg rijdt kan het ook meezitten met het verkeer en dan ben je al snel te vroeg. Zeker als je onderweg nog paarden gaat kijken en dat kost minder tijd dan verwacht...
Als een verkoper me dan de deur wijst moeten zij weten, maar dat zou ik als koper dus behoorlijk onbeschoft hebben gevonden
Zeker als dit bij een professionele stal gebeurt die dus ook gewoon aanwezig zijn (een particulier die nog boodschappen aan het doen was had ik met alle plezier gewoon op gewacht in zo'n geval).
) vond dat het paard als jaarling behoorlijke groeiproblemen had gehad. Hiervoor een behandeling had ondergaan. En mijn DA vond dat er extra foto's gemaakt moesten worden van de voorknie (daar zat het probleem) ivm mogelijke artrose. Dat vond verkoper niet ok, en dus blijft ook die daar waar ze stond. En dan heb ik het nog niet eens over de verkopers die gewoonweg weigeren het paard op gendefecten te laten testen. We hebben binnen de Amerikaanse rassen wat problemen met een aantal gendefecten. De meerderheid is echt goed te testen, en een test kost ongeveer 75 euro. Zonder kopen is gewoon dom en is bij mij dus een no go. Ik ben ondertussen al bijna een jaar aan het zoeken, en het kan nog even duren maar vinden doe ik er vast wel 1. En dan ook 1 die alle keuringen glansrijk doorstaat