Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Grooming_Mom schreef:Wat leuk om te lezen dat jullie de trailer aan het opknappen zijn .
We hebben pas geleden ook een 1,5 paards trailer gekocht waar het nodige aan gebeuren moet .
Ik hou me dus ook erg aanbevolen voor tips en trucs .
Waar zijn jullie tegenaan gelopen en wat zijn valkuilen mbt het opknappen .
Mijn man is nu de buitenverlichting aan het vervangen want dat was nogal een rommeltje en werkte niet naar behoren .
Het was een grote brij van kroonsteentjes ed en het remlicht werkte zowiezo niet .
Dus hoppa alles er onder uit en een knappe nieuwe veilige set lampen .
Er moeten ook nog 2 wanden en deurtje vervangen worden .
Mocht iemand een goed adresje weten voor knappe betaalbare onderdelen zoals sluitingen , borghaken,binnenverlichting ed dan houd ik me aanbevolen .
Het duurt nog wel even voor we veilig en wel op pad kunnen met pony lief maar de voorpret is het halve werk he
Peelie schreef:Ik heb betonplex platen waarvan de epoxylaag (365 gram, extra zwaar) wit is. Daar hoef ik dus niks meer aan te schilderen
het zou jammer zijn als je hier het verkeerde gebruikt !!! Wat wij inpraktijk helaas veel te vaak zien gebeuren!
Peelie schreef:Gap, ik heb mij helemaal ingelezen in het afwerken van het houd, ook extra contact daarover gehad met de houtleverancier. Ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed komt
anders kun je alles er straks weer uithalen en dat zou serieus jammer zijn van het werk, de tijd en je geld