Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tessyke schreef:Hadden jullie een concrete afspraak voor het tijdstip van de betaling?
Het is miss niet netjes dat zij nu je gaat slecht maken bij andere eigenaars maar je moet in je achterhoofd houden dat je je bijrijdgeld nog niet betaald hebt en dat is ook niet netjes.
lilydj schreef:omdat het paard pas net onder het zadel is en er alleen een grote renbaan is waar op gereden kon worden
Ineke2 schreef:lilydj schreef:omdat het paard pas net onder het zadel is en er alleen een grote renbaan is waar op gereden kon worden
Dat maakt toch niks uit? Hij kan daar neem ik aan ook nergens heen net als in een bak. Nou het enige wat kan gebeuren is dat hij een keer gaat rennen, dat gebeurd ook in de bak wel eens...
Paard, zeker zo'n jonkie word al snel moe en stopt dan vanzelf.
Ineke2 schreef:Welnee, een jonkie kan in een gewone bak gekkere dingen doen hoor, juist vanwege de bochten. Op zo'n baan kan hij lekker rechtuit. Laat maar rennen als ie wil. Rennen betekend niet bokken of andere gekke dingen.
Ineke2 schreef:lilydj schreef:ik heb net de 50 euro betaald, ik kreeg een extra brief thuis gestuurd dat als ik niet het volle bedrag betaalde ik een boete kreeg van 100,- dus heb maar gewoon betaald.
Wat???
Heb je dit met je ouders overlegd?
Ragdollcat schreef:Dat je zo makkelijk toch overstag ging en de 50 euro betaalde, had dan jouw ouders ingeschakeld en laat het aan ze over.
Dat mens is hartstikke gek, 50 euro voor slechts 2 keer wat stapritjes????
Erg onvolwassen ook.