Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en dan ook nog dit gedoe met je oogappel....het is niet vreemd wanneer je hierdoor een beetje raar over bent gekomen op deze man...in je openingspost was het voor ons ook een erg warrig verhaal en leek het heel goed mogelijk dat er veel meer speelde dan wat je nu uitgelegd hebt.

bigone schreef:Deze meneer is afgegaan op wat een oude dame hem verteld heeft, jij verteld hem dat er woensdag geld is overgeboekt en normaal gesproken staat dat de volgende dag op de rekening. Echter, jij hebt de problemen met je moeder altijd binnenboord gehouden dus dat kan hij niet weten en je hebt via een contante storting geld overgeboekt wat langer duurt en ja, ik kan me voorstellen dat die man argwanend word. Wel vervelend dat het zo gaat en misschien moet je maar eens stoppen met alles bij jezelf houden en zorgen voor goede professionele hulp, zowel juridisch als geestelijk. Na zoveel ellende ben je er wel aan toe, heel veel sterkte.

Orchidee14 schreef:Het is gewoon niet erg proffesioneel van die mijnheer. Hij hoort zich zowiezo buiten de familiekwestie te houden. En hij heeft al helemaal niet het recht om te zeggen dat hij alleen nog met haar therapeut wil praten. TS is de eigenaresse van het paard, met haar is hij een overeenkomst aan gegaan om het paard te behandelen. TS is meerder jarig dus moeder heeft helemaal niets te zeggen. Dus als ts netjes betaald zal hij het paard gewoon mee moeten geven, lijkt mij. Maar ts doet er wel beter aan om te wachten met hem zwart te maken tot ze het paard veilig op stal heeft staan.