Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar op gevoel ging het wel best goed! heb ook al af en aan gekoppeld en recht achteruit gereden en een paar bochtjes gereden
maar moest toch echt eigenlijk met E hebben.
) maar geloof dat de instructeur niet zo gecharmeerd was. Ik krijg het hoogste pakket met 2 extra lessen, (10 in totaal), maar heb na 6 lessen mogen afrijden! Ik kon er eerst niks van, hele tijd dat ding haaks erop of de verkeerde kant op
moeten afrijden voordat ik hem eindelijk had, dus nu ben ik licht panisch geworden voor afrijden. Was allemaal een beetje een traumatische ervaring
dus dat is iets wat me heel erg tegen houdt nu; weer dat gezeik... 
eilleen333 schreef:Maar in automaat, krijg ik dan wel een E rijbewijs voor schakel? Want mijn automaat kan niets trekken. De auto die ik kan gebruiken voor een trailer is schakel en als ik later groot ben neem ik waarschijnlijk schakel. Zit daar verschil in qua rijbewijs, automaat of schakel?

Esther43 schreef:Ik heb vandaag, in een keer, mijn E rijbewijs gehaald! Ik begon om half 8 en toen ik goed en wel de kar er achter had geknupt bleek de auto een fout melding te geven, dus moest ik naar de garage. Daar gewacht met mijn instructeur en wat theorie gedaan, toen deed de auto t weer perfect en konden we gaan rijden, ging helaas super slecht en de moed zonk me al in de schoenen, maar toen in een keer kreeg ik het door (een klein uurtje voor t examen) en heb ik het examen gewoon zonder opmerkingen gehaald!!
Ik moest gewoon wat rond rijden en recht achteruit rijden tot het ''los punt'' en mocht zelf kiezen welke kant ik een bocht wilde rijden en de kar omdraaien, dus het viel me hartstikke mee!
van de week eens rond gaan bellen naar rijscholen her en der, eens kijken hoe en wat. Mijn vriend zei dat er ook een e+ rijwebijs bestaat, waarmee je nog meer zou mogen trekken. Iemand daar al eens van gehoord?
ik hoop dat het bij mij net zo mag gaan! Pluttersput schreef:Ik meld me hier ook weer even ^^
Heb voor mijn verjaardag van mijn lief, ouders en schoonmama een tegoedbon gekregen voor een e achter b rijbewijsvan de week eens rond gaan bellen naar rijscholen her en der, eens kijken hoe en wat. Mijn vriend zei dat er ook een e+ rijwebijs bestaat, waarmee je nog meer zou mogen trekken. Iemand daar al eens van gehoord?
Gefeliciteerd trouwens, Estherik hoop dat het bij mij net zo mag gaan!