E rijbewijs halen, kunnen slechte chauffeurs dit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 10:16

ikke schreef:
Scum schreef:
Dat mocht bij mij wel. Ik mocht kiezen de spiegels of uit het raam. Maar ik mocht het niet combineren.

Dan zou ik tegenwoordig zakken als een baksteen want ik doe beide gecombineerd; werkt uitstekend......

Ik ook :P

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:50

ikke schreef:
justkid schreef:
Je zakt daar niet op hoor, je mag het doen zoals je zelf wilt wat betreft kijken maar om het te leren is het slimmer om eerst een manier te kiezen. Ik heb het op mijn spiegels geleerd maar uit het raam doe ik het nu ook al.

Dat zal ook niet, maar mijn rijstijl is intussen dusdanig "geautomatiseerd" dat menig examinator het er benauwd van zou krijgen }:)

hahaha ja bij mij ook denk ik, binnen een seconde file parkeer ik mijn veewagen op plekken waar anderen de mini nog niet in krijgen. Gewoon een kwestie van routine, maar veel mensen schrikken weleens die naast me zitten omdat ze denken dat het niet gaat passen :') Met de trailer idem.
Het is gewoon een kwestie van handigheid en vertrouwen... en dat krijg je denk ik door wat lessen erbij te nemen.

nieniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:52

Je gaat t toch leren! Haha je gaat niet op les omdat je t al kan natuurlijk! Gewoon doen en kijken wat er uit rolt!

itske

Re: E rijbewijs halen, kunnen slechte chauffeurs dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:58

achteruit rijden zonder de spiegels kan prima ook met een trailer erachter, alleen vrees ik dat je je rijbewijs nooit zal halen...

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:59

Met mijn gewone autofile parkeren kan ik echt niet. Met de trailer kan ik prima achteruit zo lang er niemand kijkt haha. En anders een paar keer steken!

ChelseavdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:53

Ik vind het alleszins niet veilig als je niet op een fatsoenlijke manier kan manouvreren, breng je enkel jezelf, je paarden en anderen mee in gevaar bv in situaties waar je niet anders kan :)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:27

Een gevaar op de weg ben je misschien niet perse als je niet goed achteruit kunt rijden. Een belemmering voor jezelf wel.
Ik kan bijna nooit weer vooruit weg als ik ergens met de trailer ben geweest. Dat moet in 90% van de gevallen met achteruit rijden. Je wilt toch niet al stress hebben voor je weg rijdt dat je misschien wel achteruit moet gaan rijden?
Neem gewoon les. Begin met een lesje met je gewone auto om achteruit te leren inparkeren en daarna door met lessen voor je E.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:32

Wij hebben een autorijshool en mijn man geeft ook E achterB,en er is echt nog nooit iemand geweest die het niet heeft kunnen leren.Net geduld en oefenen kom je al een heel eind.
En als je m eenmaal hebt veel blijven oefenen!

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:03

Whaa tinkerplein waar ik voel me echt blond met achteruit rijden