Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fjorj schreef:Sorry dat zeg, maar je hebt van goeie jaren mogen genieten van je paard maar nu tegen pensioen aankomt dan moet het maar iemand anders gaan bekostigen.
Ik wil niet zeggen dat niet mogelijk is, maar ik denk wel dat heel moeilijk wordt om paard van zo leeftijd te verkopen tenzij die paar hele grote pluspunten heeft. Want de meeste mensen hebben toch liever wat jonger diertje waar ze wat langer plezier van kunnen hebben.
RobinBinky schreef:waar staat ze ik en een vriendin zoeken al eeuwen een verzorgpony
of ze moeten ieder 100 eurie per maand bijleggen.. dan is het probleem uit de wereld lijkt me
Rambambam schreef:Er staan nu zoveel paarden te koop dat een 17-jarige zonder enige sportprestaties en een ontzettend lastig karakter heel weinig kans maakt. Ik wil haar zo gratis weggeven aan een betrouwbaar iemand! Maar die reageren niet op mijn advertentie
jorika1986 schreef:_Femkeeex schreef:
Lijkt me een prima oplossing! Denk dat het paard hier goed terecht komt.

Rex_Rolfo schreef:Niet minder, maar MEER vragen. Gewoon het drie- of vierdubbele. Onder het zadel heeft ze zo te lezen een ruiter met capaciteiten en ambitie nodig, die zoeken over het algemeen niet naar de weggevertjes.
Koper schreef:Het is een merrie. Als ze een geschikte afstamming heeft kun je haar misschien beschikbaar stellen als fokmerrie. Of anders als draagmoeder. Al weet ik niet of dat met 17 jaar nog kan, heb niet zo veel verstand van merries.
En welkom op bokt TS
Cassidy schreef:Rex_Rolfo schreef:Niet minder, maar MEER vragen. Gewoon het drie- of vierdubbele. Onder het zadel heeft ze zo te lezen een ruiter met capaciteiten en ambitie nodig, die zoeken over het algemeen niet naar de weggevertjes.
Gedeeltelijk mee eens, maar dan gaat leeftijd van zo'n dier ook meespelen, en 17 is nou echt geen jonkie meer.
Cassidy schreef:Rex_Rolfo schreef:Niet minder, maar MEER vragen. Gewoon het drie- of vierdubbele. Onder het zadel heeft ze zo te lezen een ruiter met capaciteiten en ambitie nodig, die zoeken over het algemeen niet naar de weggevertjes.
Gedeeltelijk mee eens, maar dan gaat leeftijd van zo'n dier ook meespelen, en 17 is nou echt geen jonkie meer.
brighteyes85 schreef:Nog even over bruikleen op maneges. Ik zie er het slechte niet van in. Wij hebben paarden staan die er van opgeknapt zijn omdat er weer dagelijks arbeid wordt verricht en ze de hele dag vertroeteld, geknuffeld en geaaid worden.

max66 schreef:op een manege moeten ze betrouwbare paardjes hebben. Er rijden o.a. beginners op! Het paard van ts lijkt me hier nu niet zo geschikt voor....

max66 schreef:op een manege moeten ze betrouwbare paardjes hebben. Er rijden o.a. beginners op! Het paard van ts lijkt me hier nu niet zo geschikt voor....