LoveUggs schreef:[
Op Bokt mogen de namen niet genoemd worden (als het bijv negatief is). Dus wat jij zegt over de naam klopt niet.
Niet om rot te doen tegen TS maar ik heb jaaaaaaaren met plezier op mn oude manege
gereden, tot er het een en ander veranderde, de mensen die er kwamen veranderde, en het 1 grote roddelstal werd. Ben er door een instructrice vanaf gepest, omdat ze mij niet mocht. (Tsja, ik wou leren, en vroeg wanneer we echt les kregen.) Ze vond zichzelf ERG goed, ik kon niet rijden, en zij was een Z jurylid, dus wist het wel beter. (euhm, vandaar dat ik al een heel eind opweg ben?) Maar ik heb NOOIT de naam van de stal in negatieve zin genoemd. Nooit gezegd van: Goh, daar op die en die stal.. Moet je maar niet heen gaan hoor want........
Vind niet dat je die naam zomaar moet opnoemen. Ik heb er altijd met plezier gereden, en de eigenaren van de stal hebben hun best voor me gedaan zover ze dat konden. Heb het boek daar dichtgeslagen maar word regelmatig uitgenodigd om te jureren op de cross bijvoorbeeld. En tsja, de mensen waardoor jij bent weg gegaan kijken je dan verschrikkelijk boos/ jaloers aan. Want ik ben toch mooi gevraagd te komen helpen terwijl ik er al zeker een jaar niet meer kom!
.
Wat jij zegt klopt niet.
Ervaringen en kritiek noemen op bedrijven mag zeker wel, ook met naam. Alleen moet de kritiek gefundeerd en uit eerste hand zijn, dus niet van horen zeggen. Zou wat zijn als je nooit negatieve ervaringen mocht delen?? Staan er genoeg op bokt hoor inclusief naam.
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels
En dan kritiek mag, maar blijf gefundeerd reageren.