Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:58

Picassox schreef:
Ik ben verbaasd: na 12 telefoontjes, 2 sms'jes en 3 mails is het geld op mijn rekening teruggeschreven! :)

Heel blij mee! :)

Iedereen: bedankt voor het meedenken!

*\o/* :D

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:08

oefff ik had daar toch laatst bijna wat op besteld. blij dat ik het niet gedaan heb. goed dat je nu je geld terughebt!!!

Tigra_

Re: Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:28

Er zit eindelijk shot in de zaak. Fijn dat ook jij je geld terug hebt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:49

Alleen jammer dat het tot dit topic heeft moeten komen voor er actie werd ondernomen. Anders hadden nog veel mensen naar hun geld kunnen fluiten denk ik.
Maar fijn dat er vorderingen zijn! En hopelijk heeft de eigenaresse hier iets van geleerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:49

Hoezo? Denk je echt dat ze tijd en zin hebben in Bokt? :D zij hebben echt wel wat anders aan hun hoofd. Ik praat het niet goed, maar vind dit wel erg denigrerend gesteld hoor....

Wellicht kan Isabel hier helemaal niets aan doen, misschien weet ze het pas nu....misschien is iemans anders, derden, belast met de financien...

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 17:35

Buiten Bokt om: is het wel belachelijk dat het zo lang heeft moeten duren. :)

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:44

Fijn om te lezen dat je je geld hebt teruggekregen. Ik heb gisteren ook uitleg rondom de situatie gehad (na een paar mailtjes waarvan een laatste hele boze mail) en het aanbod gekregen of het geld terug storten of alsnog mijn bestelling ontvangen. Ik heb gekozen voor het laatste en hoop het alsnog snel in huis te krijgen.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 00:23

Volgde dit topic al tijdje, ben blij dat het is opgelost!
Zie nu ook op hun site dat je momenteel niks er kan bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 10:02

Picassox schreef:
Buiten Bokt om: is het wel belachelijk dat het zo lang heeft moeten duren. :)

Is ook...je hebt zeker gelijk.

Maar ik heb zo het vermoeden dat er prive een hoop hommeles is en dan vind ik het jammer als een business gesplitst wordt de andere zakenpartner een doodsteek krijgt door een afhandeling waar zij wellicht even geen zicht of werk mee heeft.

De man die je gesproken hebt, zou het regelen, Isabel wordt er door dit topic dan als aanspreekpunt in mee getrokken...van haar heb ik alleen maar prima werk, en prima service gekregen.

Goede naam bouw je op, een slechte naam heb je na een dag bokt...

Liek1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 11:33

Tis jammer dat het zo heeft moeten lopen voor eenieder. Het heeft inderdaad lang geduurd maar uiteindelijk is het keurig opgelost, netjes uitgelegd en teruggestort. Ik zeg...Reuzefijn!!! *\o/*

Ginnybjalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 11:44

Ik krijg toevallig vandaag mijn nieuwe zadel geleverd door Isabelle. Ze heeft al mijn vragen heel goed kunnen beantwoorden en heeft zich keurig aan alle afspraken gehouden. De zadelpasservice kan ik dus niets negatiefs over vermelden.

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:01

Ik zit helaas ook met een bestelling van 21-01... niets ontvangen, geen geld terug gehad en ook geen reacties op mijn mails!
Ik hoop dat ik van de ts wat info kan krijgen per pb... Maar hier echt niet bestellen! :-(

Femmz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 02:02

Beste de winkel is failliet. Ik heb daar in de tijd 2zadels gekocht en isabelle zou daarna mijn zadels terug in orde maken niet te bereiken word er gek van!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:11

Dacht dat de passervice wel door bleef gaan. Vervelend dat ze niet te bereiken is.
Als ik jouw was zou ik een andere zoeken. Duurt wel heel erg lang dat ze zo slecht bereikbaar zijn.
Zonde dat het zelf zo naar de klote helpt.

Ik zie je bericht nu pas bernadetl. Heb je inmiddels al wat vernomen?

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 17:35

Die marc geeft geen gehoor, heeft nu zelfs zijn voicemail van zijn nummer afgehaald. Isabelle heeft wel bericht gestuurd via FB, en hoop dat ze me kan helpen. Ze zei dat marc alles zou afhandelen maar ik heb er nog niets van gemerkt :-(

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 16:03

Goede naam bouw je op, een slechte naam heb je na een dag bokt......
Met Isabelle is niks mis, prima werk op zadel gebied zou niks anders meer aan mijn zadel willen hebben.
Heel betrouwbaar en altijd goed advies.
En dat je nu ff niks hoor komt volgens mij was ze met vakantie dat ze me paar weken geleden had gezegd .Maar weet het niet zeker meer.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 16:05

Ze zouden tot 31 januari op vakantie zijn, dat is nu al even geleden. ;)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:03

De slechte naam hebben ze toch aan zichzelf te danken hoor. Verder is het de vraag of ze daadwerkelijk een slechte naam hebben door dit. Ik zou er geen zadel halen maar dat zou ik voor dit bericht ook al niet doen.
Als die Isabelle zo goed is als jullie zeggen zal zij in ieder geval weinig merken qua vaste klanten en als je die genoeg hebt zal dat allemaal reuze meevallen.
Daarnaast heeft ze ook zelf gekozen de naam te houden ze had ook gewoon met een nieuwe naam verder kunnen gaan dus....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 18:29

Misschien is er met haar zadelpaskunsten niets mis, maar een cursusje klantgerichtheid zou niet onnodig zijn.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 18:32

Ik mag haar graag als persoon maar dankzij haar zadelpaskunsten hebben wij een paard met rugpijn. Zadel (nieuw) bleek ontzettend scheef te zijn. Stübben wilde het zelf oplossen want die willen niet meer met haar samenwerken maar ik heb het zadel naar een andere zadelmaker gebracht die het probleem prima opgelost heeft.

Ginnybjalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 19:53

Tigra_ schreef:
De slechte naam hebben ze toch aan zichzelf te danken hoor. Verder is het de vraag of ze daadwerkelijk een slechte naam hebben door dit. Ik zou er geen zadel halen maar dat zou ik voor dit bericht ook al niet doen.
Als die Isabelle zo goed is als jullie zeggen zal zij in ieder geval weinig merken qua vaste klanten en als je die genoeg hebt zal dat allemaal reuze meevallen.
Daarnaast heeft ze ook zelf gekozen de naam te houden ze had ook gewoon met een nieuwe naam verder kunnen gaan dus....

Isabelle vertelde me dat ze met een nieuwe naam start.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 00:18

Voor je met een nieuwe naam begint, zou ik eerst oude klanten eens tevreden stellen. Anders is straks je nieuwe naam gelijk al naar de klöte, als mensen erachter komen wie je bent...

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 00:30

GamblersCup schreef:
Voor je met een nieuwe naam begint, zou ik eerst oude klanten eens tevreden stellen. Anders is straks je nieuwe naam gelijk al naar de klöte, als mensen erachter komen wie je bent...

Dat lijkt me inderdaad wel zo handig.

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 22:20

GamblersCup schreef:

door al deze berichten is dat al gebeurt, negatief zijn is zo veel makkelijker dan iets positiefs zeggen
Terwijl dat zo oneerlijk is

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 22:58

James2000 schreef:
GamblersCup schreef:

door al deze berichten is dat al gebeurt, negatief zijn is zo veel makkelijker dan iets positiefs zeggen
Terwijl dat zo oneerlijk is

Het ligt toch echt bij hun hoor en niet bij de klanten. Als je meerdere klanten teleurstelt krijg je dat ja.
Dat kun je van tevoren voorspellen natuurlijk is je reputatie sneller kapot gemaakt dan opgebouwd maar dat hebben ze toch zelf gedaan.
Dus daar is niets oneerlijks aan. Ze laten het zelf afweten. Klanten mogen best weten dat ze het nu een beetje laten afweten.