Picassox schreef:Ik ben verbaasd: na 12 telefoontjes, 2 sms'jes en 3 mails is het geld op mijn rekening teruggeschreven!
Heel blij mee!
Iedereen: bedankt voor het meedenken!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zij hebben echt wel wat anders aan hun hoofd. Ik praat het niet goed, maar vind dit wel erg denigrerend gesteld hoor....
Picassox schreef:Buiten Bokt om: is het wel belachelijk dat het zo lang heeft moeten duren.
Tigra_ schreef:De slechte naam hebben ze toch aan zichzelf te danken hoor. Verder is het de vraag of ze daadwerkelijk een slechte naam hebben door dit. Ik zou er geen zadel halen maar dat zou ik voor dit bericht ook al niet doen.
Als die Isabelle zo goed is als jullie zeggen zal zij in ieder geval weinig merken qua vaste klanten en als je die genoeg hebt zal dat allemaal reuze meevallen.
Daarnaast heeft ze ook zelf gekozen de naam te houden ze had ook gewoon met een nieuwe naam verder kunnen gaan dus....
GamblersCup schreef:Voor je met een nieuwe naam begint, zou ik eerst oude klanten eens tevreden stellen. Anders is straks je nieuwe naam gelijk al naar de klöte, als mensen erachter komen wie je bent...
James2000 schreef:GamblersCup schreef:Voor je met een nieuwe naam begint, zou ik eerst oude klanten eens tevreden stellen. Anders is straks je nieuwe naam gelijk al naar de klöte, als mensen erachter komen wie je bent...
door al deze berichten is dat al gebeurt, negatief zijn is zo veel makkelijker dan iets positiefs zeggen
Terwijl dat zo oneerlijk is