Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sh4e schreef:Wat gebeurt er met een paard nadat die individueel is opgehaald door Rendac?
Gaat die dan daarna toch "op de hoop"? Want dan is het ophalen wel "paardwaardig" gegaan, maar als ze daarna toch met de grijper verder gaan?
Je ziet het alleen niet, maar of er uiteindelijk verschil is?
Gowlan schreef:sh4e schreef:Wat gebeurt er met een paard nadat die individueel is opgehaald door Rendac?
Gaat die dan daarna toch "op de hoop"? Want dan is het ophalen wel "paardwaardig" gegaan, maar als ze daarna toch met de grijper verder gaan?
Je ziet het alleen niet, maar of er uiteindelijk verschil is?
Nee exact, maar net of de slacht dan er lekker aan toe gaat..
Ik ben ook voor de slacht, dat vind ik ook paardwaardig gezien paardlief er geen spanning bij voelt en het in 1 keer over is. En vervolgens word hij ook gevild of gaat hij op de hoop.. Het klinkt erg cru, maar het gaat uiteindelijk om het laatste beeld dat jij zelf van hem hebt vind ik..
Nu moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk wel zo emotioneel ben als ik mijn pony verlies dat ik erover denk hem te cremeren, maar wellicht zie ik het tegen die tijd wel weer anders.. Ik weet het niet..
Gabbe schreef:xxsalinaxx schreef:De slacht mag ze ( gelukkig) niet meer heen. Maar die van mij gaat absoluut gecremeert worden als we voor die keuze komen te staan
Slacht mogen ze altijd heen Alleen betaal je dan inplaats van dat ze je jouw betalen.
Ipsilonka schreef:Als het een geplande dood is, dan de rendac auto met trailer. Als het onverwacht is, dan gewoon de vrachtwagen. Ik heb het eens gezien in emmeloord en dat vond ik ook netjes gaan.