Stendo schreef:Buiten het feit om dat het bijzonder vervelend is voor de Ts, dr is heel veel werk wat per kuub word betaald. Dus in feite per kar.
Weet ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stendo schreef:Shayla schreef:Loonwerkers hèLijkt soms net op ze niet per uur maar per kar betaald worden
Hoop voor je op een flink excuus met minimaal een bos bloemen !
GamblersCup schreef:Maar ze hebben je fysiek niet gedwongen die sloot in te gaan, door af te snijden, geen ruimte te laten? Dan is het inderdaad niet netjes van degenen die de trekkers reden, maar komt het toch door je paard die er van schrok, er bang van werd. Daar hebben zij in principe niks mee te maken. Als je op de fiets was geweest, was je niet in de sloot beland.
Edit: al vind ik het heel vervelend voor jou en je paard!!
Robijntjah schreef:Hiernaast reden deze trekkers op de weg geen 45eerder 70.
Robijntjah schreef:Hiernaast reden deze trekkers op de weg geen 45eerder 70.
ambre schreef:Voor hetzelfde geld had het dier onder de tractor gesprongen of was Jolijn onder het paard gekomen met alle gevolgen van dien.
ambre schreef:De tractoren hadden rekening moeten houden met het paard,dat heet goed fatsoen.
Voor hetzelfde geld had het dier onder de tractor gesprongen of was Jolijn onder het paard gekomen met alle gevolgen van dien.
Ze hadden elkaar ook pas kunnen passeren wanneer het paard voorbij was gelopen.
Helaas is het wel het ene woord tegen het andere,juridisch denk ik niet dat je er veel mee kunt.
Maar bij het loonwerkers bedrijf je verhaal halen zou ik zeker doen en mochten ze schofterig met je omgaan dan zou ik naar de plaatselijke media stappen.
Het gaat hierbij niet eens om geld,maar om een stukje bewustwording van de chauffeurs.
En dan lees ik ook nog dat je je mooie laarzen niet aan zou moeten doen op buitenrit??