Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Celiien schreef:Boras schreef:
Dus volgens het artikel, is zolang er niks afgesproken is, sprake van feitelijke levering. Ts heeft geen contract oid, dus tenzij ze mondelijk iets heeft afgesproken is het paard niet goed geleverd
Maar ze heeft t wel geaccepteerd... Daar zit t lastige punt.
.
DaniqueC schreef:Mindim schreef:Hoe kan een da zeggen dat iets over is binnen een paar dagen als hij niet weet wat het is?
Beweging is goed voor het paard, & na onderzoek te hebben gedaan kan hij toch echter de conclusie trekken dat het na aantal dagen over moet zijn? ... Helaas geen goede voorspelling..
missje schreef:Ik vind dat er meteen afspraken gemaakt hadden moeten worden wb de dierenarts rekening die dit meebrengt.
Ik zou ze laten kiezen,of paard terug nemen of dierenarts kosten betalen.
Mindim schreef:Ik vind het wel jammer dat er gelijk van kwade intenties van de verkoper wordt gesproken trouwens. Het kan prima zijn dat paard geflipt is op de trailer en dat ze daar werkelijk van geschrokken zijn en dat mevrouw het paard al glimmend voor je heeft gepoetst. Dat dat paard nu kreupel en wel bij je op stal staat is door je eigen toedoen.
Hebben ze ook transportgeld gevraagd of stallingskosten, aangezien het paard al van jou was? Moesten ze van ver komen?