liedjuh2 schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik snap niet dat niet gewoon het BE gehaald wordt, op bv vakantieveilingen heb je vaak al cursussen voor 300 euro. Hier leer je ook fatsoenlijk achteruit rijden ed en geen gedoe als de regels toch weer wijzigen en geen onduidelijkheden bij verzekeringen en agenten als er iets gebeurd
Haha veel plezier via vakantieveilingen. 2 vriendinnetjes van mij hebben dit gedaan, beide gezakt. De ene heeft een week laten via dezelfde school maar dan niet vakantieveiling maar gewoon regulier en die is zonder extra oefenen geslaagd. Zo een examen aanvragen is dan voor een rijschool meer dan het oplevert. Dus op kleine dingetjes laten ze je al zakken om zo toch de kosten er nog een keer uit te halen. Zij rijd prima rond, bij haar zal ik mijn paard zo in de trailer zetten en dat zegt heel veel.
Het examen wordt niet door je rijschool afgenomen maar door het CBR. Je rijschool kan je dus niet laten zakken (behalve als ze je de verkeerde dingen aanleren dan). Kan mij niet voorstellen dat je vriendinnen gezakt zijn omdat ze via vakantieveilingen bij de rijschool gekomen zijn
Ik heb de eerste beginselen van het trailerrijden van een ervaren chauffeur geleerd en verder... gewoon veel doen!
. Mijn auto weegt 1700 kilo en mag 2 ton trekken. Mijn combinatie is niet zwaarder dan 3500 kilo.
Zolang je gewoon maar super voorzichtig bent en niet meteen de eerste keer zonder oefening met paard en al de weg op gaat...