SuzanH schreef:Als er 3 dealers in je buurt zitten, waarom ga je dan in vredes naam naar Kraay toe?
Ik vind heel veel dingen wel raar in verhaal en niet kloppen als ik eerlijk ben..
Ik heb ook meerdere dealers in de buurt maar kocht mijn trailer ruim 100 km verderop.
Waarom, omdat ik daar de trailer die ik wilde hebben voor een mooie prijs kon kopen. Die in de buurt hadden die trailer niet en/of vroegen de hoofdprijs. Sterker nog, op een dag ben ik zo'n beetje heel Nederland door gereden op trailerjacht en heb ik zeker 6 dealers bezocht en ong 500 km gereden omdat ik echt wilde weten wat er allemaal op de markt was voor welke prijs. En die prijzen verschillen onderling echt een hoop. (voor dezelfde nieuwe trailer!)
Overigens vind ik dat als de dealer tegen je zegt dat deze een bovag beurt heeft gehad je er vanuit mag gaan dat de trailers technisch in orde is. Dan hoef je niet zelf nog eens exact diezelfde keuring uit te voeren. Er is in dit geval sprake van consumentenkoop en als consument moet je op de deskundigheid van de dealer af kunnen gaan.
Als er nu wat met mijn trailer is zal ik ook niet zo snel naar de verkopende dealer gaan, ik ben twee keer een halve dag kwijt aan heen en weer rijden, naast alle dure km's.
Ik kan dus het handelen van ts prima begrijpen en snap niet wat er niet zou kloppen aan het verhaal.
Overigens ik heb geen enkele ervaring met Kraay.
Qua smaad, dan kan je sites zoals kieskeurig en kassa ook wel opdoeken, deze staan vol met (negatieve) ervaringen.
Ervaringen mogen gedeeld worden, waarschuwingen uitgesloten.
Alle aantijgingen die onze kant opkwamen van het te hard opblazen van de banden en wat ik hier in het topic voor het eerst terug las het verwisselen van de remvoeringen, we hebben er nog niet eens aan gedacht, sterker nog toen dat verhaal van de banden zo onze richting op kwam vroeg ik aan manlief kan dat dan??? beetje naïef misschien maar het was in onze gedachten niet opgekomen, ook toen ik las van die remvoeringen dacht ik ja, het spreekwoord "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten" zal er niet voor niets zijn.
) maar de banden zijn zo te lezen al erg oud dus aan vervanging toe, kan me voorstellen dat dat een rib uit je lijf is