Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ik vind het eerlijk gezegd niet netjes hoe jij praat over stalklanten...en ook nog persoonlijke zaken van ze op internet kalkt. Ons kent ons en op een goed moment komt zij en haar nieuwe stalgenoten dit onder ogen...
Bij jouw zou ik nooit op stal willen staan....
dito schreef:tjoh wat een geleuter weer, er is altijd wel een topic waar iemand negatief op moet reageren. Er staat geen naam etc bij wat is het probleem, zou ik niet zo moeilijk over doen. Er zijn zat topcics over anderen nou kun je bokt wel sluiten als je niks meer over een ander (anoniem) mag plaatsen.
Mare ts top gedaan fijn dat het is afgesloten.
jesito schreef:russel schreef:Ik vind het eerlijk gezegd niet netjes hoe jij praat over stalklanten...en ook nog persoonlijke zaken van ze op internet kalkt. Ons kent ons en op een goed moment komt zij en haar nieuwe stalgenoten dit onder ogen...
Bij jouw zou ik nooit op stal willen staan....
Ze noemt geen namen en ik vind juist dat ze heel netjes heeft gehandeld.
daarbij is ze dit toppic toch al gestart en dan zijn wij als medebokkers toch nieuwsgierig hoe het is afgelopen.
Ik denk dat ts het heel goed heeft gedaan en ik vind dat ze hier niks verkeerds heeft neergezet.
Ik zou met een gerust hart bij haar staan.
friendly schreef:Tja als mijn naam niet genoemd word en niemand kan herkennen dat het om mijn situatie gaat maak ik me er niet druk om.
Francis schreef:friendly schreef:Tja als mijn naam niet genoemd word en niemand kan herkennen dat het om mijn situatie gaat maak ik me er niet druk om.
Maar als dat nou toevallig wel het geval is dan? Als nou toevallig anderen wel weten over wie dit gaat en dus wel beide kanten van het verhaal weten... en bijvoorbeeld zouden weten dat niet alles helemaal (of helemaal niet) klopt wat er geschreven wordt?
Het kon allemaal misschien best es iets anders in elkaar zitten dan we nu van 1 kant horen tenslotte en dan kunnen dit soort 'openbaringen' je nog wel eens flink in je achterste bijten. En hoe zou jij je voelen als het over jou zou gaan maar wat er geschreven wordt klopt gewoon niet met de werkelijkheid... Zou je je er dan ook niet druk over maken?
Een professioneel stalhouder houdt dit soort onenigheid binnenshuis en gaat niet over z'n pensionklanten op een publiek forum zitten kwaken, wát er ook aan de hand is. Of er nu namen genoemd worden of niet, er zijn áltijd meer mensen die van de situatie af weten en zelfs als dát niet aan de orde is, dan nog ben je gewoon niet professioneel bezig en wek je geen vertrouwen naar potentiële nieuwe klanten toe. Het zou voor mij in ieder geval een rede zijn om niet bij je op stal te gaan staan en je stal ook af te raden bij vrienden.
Sammiej schreef:Als je nu het topic bekijkt is het meer de irrataties bij bokkers loopt erg op.
MarjanB schreef:Sjonge jonge wat een gezeur! Ts heeft het fijn opgelost met klant die denk ik zelf wel weet dat ze niet heel handig gehandeld heeft. Ze mag blij zijn dat ts het nog uit heeft willen praten, daar heeft ze zelf ook nog wat aan. Misschien niet direct maar ze zal er in de toekomst vast nog wel eens over nadenken. Ts is wat mij betreft anoniem genoeg in haar verhaal en ik zou geen moeite hebben om bij haar op stal te staan als ik dit gelezen had en op zoek was naar stalling.
packer schreef:MarjanB schreef:Sjonge jonge wat een gezeur! Ts heeft het fijn opgelost met klant die denk ik zelf wel weet dat ze niet heel handig gehandeld heeft. Ze mag blij zijn dat ts het nog uit heeft willen praten, daar heeft ze zelf ook nog wat aan. Misschien niet direct maar ze zal er in de toekomst vast nog wel eens over nadenken. Ts is wat mij betreft anoniem genoeg in haar verhaal en ik zou geen moeite hebben om bij haar op stal te staan als ik dit gelezen had en op zoek was naar stalling.
Amen
Gini schreef:Sammiej schreef:Als je nu het topic bekijkt is het meer de irrataties bij bokkers loopt erg op.
Het is niet omdat je er een ander gedacht op na houdt, dat je meteen geïrriteerd bent.![]()
Ik vind het eigenlijk best wel gek hoe iedereen op een forum precies dezelfde mening moet hebben. De ene vindt dit topic kunnen, de ander vindt dat het neutraler geformuleerd had mogen worden, that's it en we leven vrolijk hand in hand verder.