Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lies09 schreef:En ben benieuwd hoe hij die rits aan de binnenkant gaat weghalen en het gat weer gaat sluiten. Hij zegt met een stukje leer? Maar denk dan wel aan je zadelals dat gaat schuren heb je er nog een probleem bij
die mensen werken daar niet voor niks!xFioon schreef:Ah mooi, ik had de beste man zelf aan de telefoon, en het was dus inderdaad een miscommunicatie tussen de vrouw die de laarzen aangenomen heeft en hem.
Ik heb nu met hem doorgesproken waar het probleem ligt, waarom ik er niks aan heb, en dat ik gebeld zou worden als het niet kon (hij zei er zit daar een balijn, dat kan niet, het kan wel gelijk ernaast).
Dus nu dan maar de compromis, hij haalt te rits eruit, maakt het dicht met een stukje leer ofzo, en de rits komt aan de achterkant, van boven naar beneden, naast de balijn. Hij zei ja maar ik ben er 2 uur mee bezig geweest, is veel werk. Maar ik heb gezegd dat dit niet was afgesproken, dus hoe we het gingen oplossen.
Dus nouja, moet ik het maar mee doen, zit aan de binnenkant dus zien we niet als we aan het rijden zijn maken we er dan maar van, en hoe duur het nu wordt is dan de vraag als ik ze op ga halen, ik geloof niet dat ik er een schadevergoeding voor ga krijgen, maar hij was wel bereid het zo op te lossen. Foto's eind volgende week.
xFioon schreef:Dus nouja, moet ik het maar mee doen, ik geloof niet dat ik er een schadevergoeding voor ga krijgen, maar hij was wel bereid het zo op te lossen. Foto's eind volgende week.
xFioon schreef:Hij belde me net nog terug om te proberen de ritsen in de binnenkant langer te maken, met een lapje leer erover heen ter bescherming, maar ik heb gezegd dat ik dat niet wil en gewoon aan de achterkant.
Ja, schadevergoeding en prijs... lastig. Ik probeer wel te regelen als ik ze op kom halen dat ik korting krijg ofzo... Ik weet ook niet hoe ik het anders moet doen, ben niet zo goed in zeggen geef me maar geld voor nieuwe laarzen, want ik ben bang dat dat niet werkt...

.