Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spicegirl schreef:een paar jaar geleden, stond mijn paard bij een -toen-bekende dressuur ruiter op stal.omdat het makkelijker was, deed zij m zadelmak maken. voor een zeer, zeer hoge prijs, dat wel .maar het scheelde wel heen en weer rijden naar een andere locatie.
toen ik eens onverwachts langskwam, zat de staljongen erop. een mentaal gehandicapte jongen, die er was voor simpele karweitjes, en het veegwerk. geen ruiter, of paardenliefhebber,maar daar geplaatst door een sociale instelling.
toen ik daar wat van zei , werd er door haar gezegd ; je denkt toch niet dat IK erop gaat ? mij teveel risico, en dan gaat strax mn wedstrijdseizoen naar de knoppen door een val...
(paard was kuikenmak btw. )
als ik niet onverwacht mag kijken, zou ik het zeker niet vertrouwen..
genja schreef:Ligt eraan of je helemala niet welkom bent of bv wel 1x in de week. Als je helemaal niet welkom bent zou ik mij twijfels hebben bij bv 1x per week niet.
Als het iemand is die voor zijn beroep paardenzadelmak maakt en er dus meerdere heeft staan wordt het wel lastig werken als je de eigenaars er bij willen zijn. Die wil om die tijd en die wil weer om die tijd je kan dan zelf je dag niet indelen en bent alleen maar druk met afspraken en mensen ontvangen werkt niet echt prettig door lijkt me.
spicegirl schreef:een paar jaar geleden, stond mijn paard bij een -toen-bekende dressuur ruiter op stal.omdat het makkelijker was, deed zij m zadelmak maken. voor een zeer, zeer hoge prijs, dat wel .maar het scheelde wel heen en weer rijden naar een andere locatie.
toen ik eens onverwachts langskwam, zat de staljongen erop. een mentaal gehandicapte jongen, die er was voor simpele karweitjes, en het veegwerk. geen ruiter, of paardenliefhebber,maar daar geplaatst door een sociale instelling.
toen ik daar wat van zei , werd er door haar gezegd ; je denkt toch niet dat IK erop gaat ? mij teveel risico, en dan gaat strax mn wedstrijdseizoen naar de knoppen door een val...
(paard was kuikenmak btw. )
als ik niet onverwacht mag kijken, zou ik het zeker niet vertrouwen..

Sonja schreef:[Gebeurt bij veel 'grote namen'. De stagairs of stalruiters zitten er 5x per week op, terwijl je betaalt voor en vertrouwt op de expertise van de 'grote naam'...
Is niet erg als je de prijs ervoor betaalt dan lager zou zijn dan de normale prijs maar helaas, dat gebeurt dan weer niet
JessicaD88 schreef:Naar mijn mening kán er geen 'logische verklaring' worden gegeven. Alle argumenten die hier voorbij komen leggen voor mij absoluut geen gewicht in de schaal.

IngridM schreef:Sonja schreef:[Gebeurt bij veel 'grote namen'. De stagairs of stalruiters zitten er 5x per week op, terwijl je betaalt voor en vertrouwt op de expertise van de 'grote naam'...
ja dat is mij inderdaad ook wel bekendIs niet erg als je de prijs ervoor betaalt dan lager zou zijn dan de normale prijs maar helaas, dat gebeurt dan weer niet
Lusitana schreef:JessicaD88 schreef:Naar mijn mening kán er geen 'logische verklaring' worden gegeven. Alle argumenten die hier voorbij komen leggen voor mij absoluut geen gewicht in de schaal.
Vertel eens wat over jezelf, hoe sta je in de discussie, als africhter of als klant?