Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liedjuh2 schreef:Mijn lieverdje staat helemaal ingepakt. Maar heb ondervonden dat hij zonder de trailer ook niet op gaat. Van de week moest hij de trailer op zodat een jonkie hem zou volgen. Was alleen oefenen. Dus ik zo uit stal gehaald en hem erop. Meneer ging niet. Normaal loopt hij zo met touwtje over zijn hals erop. Dus ik uiteindelijk hem maar in de bescherming gezet. Hup, meneer loopt er zo op.... Stommerik dat het is.
Maar hij is ook wel redelijk voorzichtig met zichzelf. Dus misschien toch van hem iets dat hij zich prettiger voelt met bescherming om...... Misschien ook puur toeval. Maar dat hij dan wel met bescherming er zo op loopt....
Sharonbo schreef:hallo bokkers!
Wellicht is hier al een topic over, maar ik kan hem niet vinden..
Voor mijn stage van 6 weken mag paardlief mee, dat is van stal naar stal 1,5 u rijden ongeveer.
Maar het paard gaat normaal bijna nooit op de trailer en ik zelf heb niet veel ervaring met beenbescherming.
Tijdens het rijden heeft hij ook geen bescherming om, maar ik vraag me af hoe jullie ideeën hier over zijn..
Transportbeschermers? Bandages? Gewone beschermers?! ik kom er niet meer uit...![]()
Kunnen jullie mij helpen ?![]()
Groetjes Sharon