Kirrr schreef:Fantast, onzin..
Er zijn tal van jeeps die 2000kg en meer mogen trekken. Daar kom je nooit aan als je trailer maar 900 kg leeg weegt. Wat trouwens echt niet veel is, meeste zitten sowieso boven de 800, je zal er niet gauw lichtere vinden (zeker niet met zadelkamer).
Wat nog niet wilt zeggen dat het comfort (en veiligheid) veel hoger is met een dodge ram (of gelijkaardige 4x4)
Maar ik zie in gewicht geen verschil met andere, dus mag geen struikelblok worden.
Tegen de limiet gaan laden vind ik sowieso NOT DONE.
Maar goed dat is een andere discussie.
Ik ben nog niet helemaal overtuigd, al die ramen vind ik ook niet alles.
Water en voederbakken zijn wel handig, maar dan moet je je paard los op de trailer zetten (of de koord zo lang laten dat die ook geen nut heeft) anders kunnen ze hier toch nooit van drinken, zeker als dit zo in het midden staat.
Ik heb een trailer met voederbakken (gelijkaardig aan deze op de foto) en daar kunnen de paarden maar net aan als ze willen eten. Ze kunnen hier niet aan als ze vastgebonden staan (en dan spreek ik niet over extreem kort).
Ik zie niet echt handige bevestigingen voor hooizak/net.. of kijk ik daarover?
Ben wel benieuwd naar al die opties, een solarium in een trailer, hoe gaat dat in zen werk?
Ik ben benieuwd naar de prijs.
Die zal nieuw toch al gauw rond de 5500euro zitten gok ik zo (zonder enige optie). Maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Indien ik een beetje correct zit met de prijs, zou ik hem nooit kopen.
Voor die prijs ga ik liever naar een equitrek (met woongedeelte of voor meerdere paarden) of een fautras voor 4 paarden bijvoorbeeld.
Moest de prijs 'goedkoop' zijn wil ik hem best wel is in het echt willen zien.
Ik heb even gekeken op equitrek, inderdaad ook mooi spul maar wel grote minpunten. Het is niet volwaardig polyester, maar multiplex plaat met dun polyester buitenplaat. Dus snel rot binnenin het hout en minder stevigheid, rubberen bladveren gaan ook minder lang mee. Prijs kwaliteit is niks over te zeggen, gewoon een goede trailer voor een goede prijs.
Deze trailer is volwaardig dubbelwandig polyester met aluminium bodem wat je nergens vind onder de tien met deze luxe. Daarom hopen de makers van deze trailer ook een goede markt aan te spreken op deze manier. Kwaliteit, iets aparts, luxe maar wel betaalbaar.