Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dots83

Re: Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:36

heb net even gekeken maar nog geen geld ontvangen en op mijn mail van vorige week ook niets gehoord...ga zo voicemail maar even inspreken ben er ook goed zat van!!!!

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:38

Wat jullie even moeten doen is een MOD inschakelen :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 12:39

dots83 schreef:
heb net even gekeken maar nog geen geld ontvangen en op mijn mail van vorige week ook niets gehoord...ga zo voicemail maar even inspreken ben er ook goed zat van!!!!

Oh jij bent ook de dupe? Groot bedrag? En wanneer heb je iets besteld?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 12:39

Eyecatcher schreef:
Wat jullie even moeten doen is een MOD inschakelen :j

Wat moet ik daar tegen zeggen dan?

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:40

Even een Mod een pb sturen en je probleem uitleggen.... net zoals in je begin post

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 12:40

Eyecatcher schreef:
Even een Mod een pb sturen en je probleem uitleggen.... net zoals in je begin post

Oke, maar wat kunnen zij daar precies mee ?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:41

Eyecatcher schreef:

dat heeft geen nut, want het is buiten bokt om gegaan, de mods kunnen er dus niks mee.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:41

Ik weet niet of dat zin heeft, aangezien de transactie niet via bokt heeft plaatsgevonden, toch TS?

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:42

Nee maar ze reageer hier toch ook niet meer op PB's?
Dus misschien kunnen de Mods alsnog bemiddelen?
Niet geschoten is altijd mis

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 12:44

Ik zal het eens proberen. :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:46

Mod inschakelen heeft geen nut. Bemiddelen gaat niet als het niet via Bokt is gegaan.

Ik heb ooit ook iets soortgelijks gehad en kwam daar ook via Bokt niet uit.

Hoop echt voor je dat je er nog uit komt met haar TS, dit is voor jou echt zwaar balen en voor haar hele slechte reclame natuurlijk. Voor beide partijen is het dus beter als het snel en netjes wordt opgelost.

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:52

Het is ook altijd wel wat met Pourcheval... 1/2 jaar geleden ook wat besteld, duurde ook lang (2/3 maanden) telefoonnummer nergens te vinden... Na verschillende mails gestuurd te hebben en daarna een topic op Bokt geopend te heben, beschuldigde ze mij van smaad en laster en dreigde ze dat ze helemaal niks naar me op zou sturen..

Onprofessioneel, zelf denkt ze dat ze het prima doet maar er zijn nu wel zoveel klachten over Pourcheval.. Of haar mail doet het niet, of ze is op vakantie, of haar telefoon is stuk, altijd een smoesje..

Ik raad niemand aan om hier iets te kopen... Ja als je opgelicht wilt worden...

Hierbij nog 2 topics over Pourchehal, misschien heb je er wat aan:

[TAO] Pourcheval, is niet wat het lijkt....

[ED] pourcheval.nl ?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:59

Hier stille meelezer. Bemiddelingen lopen tegenwoordig via de Bezwaarcommissie en zoals hierboven al gezegd wordt kunnen wij alleen bemiddelen als de transactie via Bokt is verlopen, bijvoorbeeld door een advertentie op de Bokt Markt.

Aangezien dat hier niet het geval is, kunnen we helaas niet bemiddelen. Ondanks dat de eigenaresse ook op Bokt zit staat dat los van haar bedrijf en de moeilijkheden uit dit topic. Ook de mods kunnen dus helaas niks voor je doen ben ik bang. Wel hoop ik dat dit gauw wordt opgelost!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:03

Rot voor je zeg dat het allemaal zo loopt. Ik denk dat jij niet de enige klant bent die niks meer bij pourcheval koopt. Ik bestel er ook niks meer adhv dit topic.

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:07

Ik had ook net een bestelling klaarstaan, maar na even de zoekfunctie te gebruiken hier, wacht ik daar toch maar even mee tot ik kan lezen dat ze hun problemen netjes oplossen.. Hoop dat je snel je centen of je spullen terugkrijgt!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:14

jeetje, ik heb je openings post gelezen en daarna niet meer... En nu open ik het topic en zie met stomme verbazing dat er nog steeds geen oplossing is. Wat een rotzooi voor je!

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:18

Ik zou toch ook echt beginnen met aangifte en misschien zelfs meerdere slechte recensies schrijven op het internet? Dit moet gewoon niet kunnen...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 13:23

Al een hele poos is het helaas zo dat met online winkelen je door de politie niet geholpen kunt worden.
Zelfs niet als je een bestelling hebt gedaan. Meestal bewaren ze de aangifte wel, maar ze doen er niets mee.

Rije: Heel erg bedankt, Begreep al dat Mod's er niets mee kunnen.
Ik wacht ondertussen al 3 maand... En ik wil gewoon die paardrijbroek. Klaar..
Of mijn geld terug, maar daar zou ik dan nog van balen.
Ik kan ook zo kwaad op mezelf worden.. Ik koop altijd álles via Agradi.nl en dat is echt mijn favo webshop.
Zie ik eens een leuke broek op een andere site en gelijk gezeur... ;(

Missy_Me: Klopt, ik heb al die topic's al gelezen samen met mijn moeder. Heel verdacht..
Jammer dat andere ook de dupe zijn geweest, dat geeft me toch even het gevoel dat het niet zomaar wordt opgelost.

Bedankt iedereen voor de reactie's. :)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:47

Dit is echt belachelijk zeg. Ze reageert hier in je topic, maar als nog niet oplossen!!

Heb je haar voicemail al ingesproken?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 14:27

Ja...
Als we vanavond nog niet terug gebeld zijn, gaan we andere stappen ondernemen. Helaas iets minder prettig voor haar, maar dat had ze zich eerder moeten bedenken...

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:27

Giolli schreef:
Ja...
Als we vanavond nog niet terug gebeld zijn, gaan we andere stappen ondernemen. Helaas iets minder prettig voor haar, maar dat had ze zich eerder moeten bedenken...

Nou inderdaad. Je hebt alles geprobeerd hoor! Geef je groot gelijk, al is het maar om het principe.

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:45

Giolli schreef:
Al een hele poos is het helaas zo dat met online winkelen je door de politie niet geholpen kunt worden.
Zelfs niet als je een bestelling hebt gedaan. Meestal bewaren ze de aangifte wel, maar ze doen er niets mee.

Rije: Heel erg bedankt, Begreep al dat Mod's er niets mee kunnen.
Ik wacht ondertussen al 3 maand... En ik wil gewoon die paardrijbroek. Klaar..
Of mijn geld terug, maar daar zou ik dan nog van balen.
Ik kan ook zo kwaad op mezelf worden.. Ik koop altijd álles via Agradi.nl en dat is echt mijn favo webshop.
Zie ik eens een leuke broek op een andere site en gelijk gezeur... ;(

Missy_Me: Klopt, ik heb al die topic's al gelezen samen met mijn moeder. Heel verdacht..
Jammer dat andere ook de dupe zijn geweest, dat geeft me toch even het gevoel dat het niet zomaar wordt opgelost.

Bedankt iedereen voor de reactie's. :)

Politie kan er alleen iets mee als er meer aangiftes gedaan worden over die webshop.... Ik zou ook even bellen met de consuwijzer en geschillencommisie..... Aangifte kan je ook doen via mijnpolitie.nl. Op die site kan je ook webshops checken. Wat ik heb begrepen heb je als verkoper van een webshop 2x 30 dagen de tijd om te leveren of geld terug te storten, daarna heb je als koper,vind ik, al het recht om te zeggen dat je belazerd word en er dus iets mee kan doen. Danwel aangifte, kantonrechter, geschillencopmmisie.... Volgens mij horen ze je op de hoogte te stellen of iets niet geleverd kan worden/bestelling langer gaat duren etc... en moeten ze ook met jou komen tot een goede overeenkomst van het hoe en wat met levering/terug storten van kosten....
Als ik iets niet goed heb laat dat dan aub weten, want dan heb ik ook weer wat geleerd.... hihi

Is er al een topic trouwens met webshops die echt NIET te vertrouwen zijn en de boel belazeren?????

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:15

Giolli gaat om nog geen 50 euro maar zou het wel graag terug willen hebben.... misschien dat we samen iets kunnen regelen, zal mn kennisje eens bellen wat zij hier van vind....

Besteldatum: Wednesday, 18. April 2012 Hier nog wat commentaar over uw bestelling: De status van uw bestelling is aangepast. De nieuwe status: Betaald nog niet verzonden.

Dus inmiddels goede 6 weken geleden en noppesnada niets meer gehoord.....

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 20:20

dots83 schreef:
Giolli gaat om nog geen 50 euro maar zou het wel graag terug willen hebben.... misschien dat we samen iets kunnen regelen, zal mn kennisje eens bellen wat zij hier van vind....

Besteldatum: Wednesday, 18. April 2012 Hier nog wat commentaar over uw bestelling: De status van uw bestelling is aangepast. De nieuwe status: Betaald nog niet verzonden.

Dus inmiddels goede 6 weken geleden en noppesnada niets meer gehoord.....

Ik heb gereageerd op je PB. heel goed plan van je!

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:09

jammer dat er nog steeds geen oplossing is zeg.. ben benieuwd hoe het af gaat lopen. Ik zou het inmiddels ook wel zat zijn geweest en ik vind dat je nu wel lang genoeg hebt gewacht.