Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

russel schreef:Na gedane arbeid.....kan wel een tijde tussen zitten...klinkt romantisch, maar de groom is de agent zelf die bij de wagen de wonden moet verzorgen en dan bij stal voor hij naar huis gaat.....geen grooms......dienders in dienst met verantwoording voor het paard dat ze altijd rijden....
Wat appeltjes... We zijn een paar buikkrampen en de nodige tranen verder maar het is goed zo. Hij gaat lekker aan het werk veel dingen ondernemen, iets doen waar hij goed in is 
Van het paard mee geef? Voor het geval dat ik hem terug krijg? Gezien die erg lastig word van uit de hand voeren, geen brood mag, altijd even springschoentjes om ivm aantikken ijzers strijklappen voor evt aantikken. Singel bontje om ivm snel kaal worden ( geef ik mee) ( er is afgesproken dat hij door éém ruiter gereden word.. Even op papier zetten? En om misschien even te ver te gaan, er bij zetten dat t paard hier goed weg is gegaan, ( even laten lopen ) benen laten controleren en laten zien dat er geen schiefels verdikkingen oid zitten... Voor het geval ik hem met schoonheids fouten terug krijg, gezien het mijn paard nog is in de proef periode. Wat vinden jullie? Beschermers erom halster om trailer op en succes ermee ik hoor het over 2 weken. Of er gewoon écht even duidelijk over zijn?