Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bonnelover schreef:Grappig, ben zelf ook bezig om een trailer op te knappen. En die zag er nog veeeeeel beroerder uit dan die van jou. Leuk om dan zo'n topic tegen te komen.
Wij moeten ook ondervloer en remmerij vervangen, scheur in dak en kap verven, zijkanten verven/vervangen. Dus ook een behoorlijke klus en helaas geen plek om hem binnen te zetten.
Waar heb jij je trailer binnen staan zie nl. allemaal kisten die ze op mijn man zijn werk ook allemaal hebben.
Veel succes trouwens verder en ziet er allemal al goed uit.
maak ook maar een keer een fotootje van jouw project, vind het ook leuk om bij anderen te kijken hoe hoe vordert
mijn vriend heeft een eigen bedrijf voor licht en geluidstechniek. dus vandaar al die kisten
loulou schreef:ik had al gereageerd in je topic. ziet er echt super uit, alsof hij zo de fabriek uit komt rollen
zo mooi wordt die van mij niet haha.
mag ik vragen wat voor kit je gebruikt hebt? ik moet binnenkort nog kit gaan halen namelijk.
Tuihanti schreef:loulou schreef:ik had al gereageerd in je topic. ziet er echt super uit, alsof hij zo de fabriek uit komt rollen
zo mooi wordt die van mij niet haha.
mag ik vragen wat voor kit je gebruikt hebt? ik moet binnenkort nog kit gaan halen namelijk.
Citaat:Voor kit kan ik alleen maar sikaflex aanbevelen.
lijmen met sikaflex 252
afkitten met Sikaflex 521 UV
wat erg belangrijk is is veel aceton gebruiken om te ontvetten.
een sika cleaner 205 in combinatie met sika primer 210 is nog beter.
dit zijn ook de kitten die in de voertuigindustrie worden gebruikt
en is deze ook ammoniakbestendig?? soofje1996 schreef:Ik denk dat je na al deze kosten beter een nieuwe had kunnen kopen ?
loulou schreef:ik zou hem graag bij julllie halen, maar ik denk dat je dan ff een nieuwe vestiging hier in de buurt moet beginnen
ik ga denk ik maar eens bij de groothandel informeren.
laten we eerst hier maar eens naam maken hahahahaha
gap schreef:De kit die je voor de paardentrailer gebruikt moet wel ammoniakbestendig zijn, de kit die jij aangeeft is volgens mij behoorlijk prijzigen is deze ook ammoniakbestendig??
Tuihanti schreef:gap schreef:De kit die je voor de paardentrailer gebruikt moet wel ammoniakbestendig zijn, de kit die jij aangeeft is volgens mij behoorlijk prijzigen is deze ook ammoniakbestendig??
ja, gaat onder labomstandigheden best goed met organische zuren. vandaar dat ik ook voor deze kitten heb gekozen.
Prijzen vallen nog wel mee, kost 11,95 incl btw voor een normale koker. alleen de 252 is duurder maar dan praat je nog over 17,5 euro incl dus dat vindt je niet terug in de totaalprijs van een restauratie.
ik heb trouwens worsten gebruikt, die zijn nog aanzienlijk goedkoper.
voorbehandeling blijft het belangrijkste met kitten dus ik hamer er nog maar een keer op.
het is al werk zat zo