nicky_rilana schreef:nee hoor, als ze die kunnen verkopen en ze hebben er genoeg gaat die gewoon weg
Niet aanvallend bedoeld natuurlijk, want ik ken de manege niet (ondanks dat ik Schijndel e.o. ook wel ken), maar een manege die een pony verkoopt, daar zit toch meestal wel een reden bij. Zo ken ik een pony, die werd verkocht bij een manege, omdat ie niet zo goed mee kon in de groep. De reden daarvan zie ik nu wekelijks op de ponyclub. Kind heeft er weinig plezier mee. Dus altijd alert blijven! Met een pa uit een paardenfamilie zal ie toch wel alert zijn, maar gewaarschuwd zijn is dan toch fijn.
Die vandaag is geplaats ziet er er heel erg leuk uit, maar hij houdt er van bij andere paarden te staan en hier moet ie het toch zien te rooien met één shet. Ik weet niet of dat is wat het paardje fijn zou vinden, als ie van gezelligheid houdt.
Laten we wel wezen: Momenteel zijn er heel veel leuke recreatiepaardjes te koop. Dus het zou mij verbazen als daar niet wat tussen zit, wat je niet past. Zodra de tijd rijp is, komt jouw pony vanzelf op je pad.